Jakzvýšitprodej.cz
Internetová adresa jako nástroj prodeje
Minule jsme si říkali, že tutéž nabídku můžeme zákazníkovi sdělit různými způsoby. Něco podobného platí i pro naši internetovou prezentaci. Většina firem má své stránky registrovány ve tvaru www.nazevfirmy.cz, a zbytečně tak přichází o zákazníky.
Přečíst celý článekČtyři způsoby, jak říci totéž
V posledních dvou dílech jsme si říkali, jak jinými slovy říci totéž. Tedy tak, aby na naši nabídku reagovalo co nejvíce zákazníků. Něco podobného můžeme udělat, když nabízíme slevu.
Přečíst celý článekJak to říci jinak
Představte si, že jste se právě posadili v restauraci a číšník vám přinesl jídelní lístek. Co vám bude znít lákavěji? „Hovězí steak, smetanová omáčka“ nebo „hovězí plátky z pravé svíčkové na grilu podávané se smetanovou omáčkou z lišek ochucenou brandy, bílým vínem a petrželkou“? A co to má společného se zvyšováním prodeje?
Přečíst celý článekKdy má smysl „prodělávat“
Firmy, které používají k získávání zákazníků dopisy, inzeráty a katalogy, mají mnohdy negativní zkušenost... Dělají to ale správně?
Přečíst celý článekO slepici, která snáší zlatá vejce
Dnešní tip je krátký, ale přesto může pomoci výrazně navýšit prodej.
Přečíst celý článekJakou má ta investice návratnost?
Ti z nás, kdo mají v bankách uloženy peníze, vědí, že rozdíl mezi úrokovou sazbou běžného účtu a termínovaného vkladu může dělat i několik procent. Přebytečné peníze proto z běžného účtu přesouváme na termínovaný vklad, u kterého nám banka připíše vyšší výnos. Co to má společného se zvyšováním prodeje?
Přečíst celý článekJak zvýšit atraktivitu písemné nabídky
V minulém díle jsme si říkali, že nabídky, návrhy a dokumenty předkládané zákazníkovi můžete udělat atraktivnějšími tak, že změníte jejich název. Tento postup můžete ale zdokonalit ještě jedním krokem.
Přečíst celý článekJak nazvat vaši nabídku
Cenová nabídka. Prezentace společnosti X. Návrh servisní smlouvy. Dokumenty s těmito názvy jsme vyprodukovali již všichni. A mnohdy jen stále kopírujeme jednou vytvořený vzor, ve kterém měníme jen ceny. Totožnému obsahu přitom můžeme dát nový a hlavně atraktivní kabátek.
Přečíst celý článekA s čím to srovnáváte?
Každý z nás zažil situaci, kdy jsme zákazníkovi sdělili cenu produktu a on v reakci téměř nevěřícně uskočil překvapením nad cenou s otázkou „Tolik?!“.
Přečíst celý článekJak velký je vlastně ten rozdíl?
V minulém díle jsme si říkali, že když zákazník namítá, že „u konkurence to mají levnější“, naším úkolem je zdůvodnit mu ten cenový rozdíl. Někdy přitom není potřeba chodit vůbec daleko.
Přečíst celý článek