Jakzvýšitprodej.cz

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Mnoho vlastníků internetových stránek si stěžuje, že sice prodávají totéž co konkurence, ale konkurenční stránky jsou ve výsledcích hledání na lepší pozici. Co tedy dělají ostatní lépe?

Přečíst celý článek
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Častá chyba internetových prezentací spočívá v tom, že návštěvníka přivedeme na stránky a hned ho začneme tlačit k nákupu.

Přečíst celý článek
Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Minule jsme si říkali, že zájemci o naše služby zadávají do vyhledávače mnohdy jiné výrazy, než bychom tam zadali my sami. Důležitá otázka vak zní, co se jim zobrazí poté, co ve výsledcích najdou naše stránky a otevřou je.

Přečíst celý článek
Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2

V minulém díle jsme si říkali, že když lidé na internetu hledají dodavatele produktů nebo služeb, píší do vyhledávače „klíčová slova“. Abychom však byli úspěšní, bude třeba do dané problematiky proniknout lépe.

Přečíst celý článek
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #1

Pokud prodáváte zboží či služby vyšší hodnoty, musíte počítat s tím, že zákazníci budou vaši nabídku srovnávat s ostatními na internetu. Pro mnoho firem je internetová prezentace hlavním zdrojem poptávek, a proto se na ni v následujících dílech podíváme.

Přečíst celý článek
Novinky

Test skeptické manželky

Jsou texty používané ve vašich nabídkách a (reklamních) sděleních jasné, srozumitelné a věrohodné? Dokáží si získat a udržet pozornost zákazníka? Víte, jak to můžete snadno a rychle zjistit?

Přečíst celý článek
A proč právě u vás?
Novinky

A proč právě u vás?

V jednom z minulých dílů jsme se našich pracovníků ptali, co prodáváme. To ale není poslední důležitá otázka.

Přečíst celý článek
Co prodáváte?
Novinky

Co prodáváte?

Každý týden se díváme na způsob, jak zvyšovat prodej. A chápeme význam správného přístupu k zákazníkům. Chápou to však i ostatní ve firmě?

Přečíst celý článek
Přistihnete je při činu?
Novinky

Přistihnete je při činu?

„Pochvalu? To neznám.“ Pokud podobně mluví i vaši pracovníci, je čas je „přistihnout při činu“.

Přečíst celý článek
Novinky

O čem vypovídají odhalené chyby?

V minulém díle jsme si řekli, jak můžete ve své firmě prověřit přístup k zákazníkům. O čem ale odhalené nedostatky vypovídají?

Přečíst celý článek