Jakzvýšitprodej.cz
Aby vaše stránky více prodávaly #5
Mnoho vlastníků internetových stránek si stěžuje, že sice prodávají totéž co konkurence, ale konkurenční stránky jsou ve výsledcích hledání na lepší pozici. Co tedy dělají ostatní lépe?
Přečíst celý článekAby vaše stránky více prodávaly #4
Častá chyba internetových prezentací spočívá v tom, že návštěvníka přivedeme na stránky a hned ho začneme tlačit k nákupu.
Přečíst celý článekAby vaše stránky více prodávaly #3
Minule jsme si říkali, že zájemci o naše služby zadávají do vyhledávače mnohdy jiné výrazy, než bychom tam zadali my sami. Důležitá otázka vak zní, co se jim zobrazí poté, co ve výsledcích najdou naše stránky a otevřou je.
Přečíst celý článekAby vaše stránky prodávaly více #2
V minulém díle jsme si říkali, že když lidé na internetu hledají dodavatele produktů nebo služeb, píší do vyhledávače „klíčová slova“. Abychom však byli úspěšní, bude třeba do dané problematiky proniknout lépe.
Přečíst celý článekAby vaše stránky více prodávaly #1
Pokud prodáváte zboží či služby vyšší hodnoty, musíte počítat s tím, že zákazníci budou vaši nabídku srovnávat s ostatními na internetu. Pro mnoho firem je internetová prezentace hlavním zdrojem poptávek, a proto se na ni v následujících dílech podíváme.
Přečíst celý článekTest skeptické manželky
Jsou texty používané ve vašich nabídkách a (reklamních) sděleních jasné, srozumitelné a věrohodné? Dokáží si získat a udržet pozornost zákazníka? Víte, jak to můžete snadno a rychle zjistit?
Přečíst celý článekA proč právě u vás?
V jednom z minulých dílů jsme se našich pracovníků ptali, co prodáváme. To ale není poslední důležitá otázka.
Přečíst celý článekCo prodáváte?
Každý týden se díváme na způsob, jak zvyšovat prodej. A chápeme význam správného přístupu k zákazníkům. Chápou to však i ostatní ve firmě?
Přečíst celý článekPřistihnete je při činu?
„Pochvalu? To neznám.“ Pokud podobně mluví i vaši pracovníci, je čas je „přistihnout při činu“.
Přečíst celý článekO čem vypovídají odhalené chyby?
V minulém díle jsme si řekli, jak můžete ve své firmě prověřit přístup k zákazníkům. O čem ale odhalené nedostatky vypovídají?
Přečíst celý článek