Novinky

Jak nazvat vaši nabídku

Cenová nabídka. Prezentace společnosti X. Návrh servisní smlouvy. Dokumenty s těmito názvy jsme vyprodukovali již všichni. A mnohdy jen stále kopírujeme jednou vytvořený vzor, ve kterém měníme jen ceny. Totožnému obsahu přitom můžeme dát nový a hlavně atraktivní kabátek.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 22. 5. 2015
  • 1 min
Jak nazvat vaši nabídku

A to tak, že změníme jeho název.

Pokud totiž víme, že náš produkt ušetří zákazníkovi peníze, mnohem účinnější je nepředkládat zákazníkovi „cenovou nabídku“, ale třeba „návrh úspor“.

Prodejce kotlů tak může místo „cenové nabídky“ předložit „Návrh úspor, jak ušetřit až 30 % na vytápění vaší domácnosti“.

Účetní společnost předloží klientovi místo „Prezentace účetní společnosti“ dokument s názvem „Strategie pro optimalizaci daňové zátěže firmy“ s vysvětlením, jak se budou o účetnictví a daně firmy starat tak, aby nezaplatili ani o korunu zbytečně navíc.

A servisní firma předloží zákazníkovi místo obvyklého „návrhu servisní smlouvy“ dokument s názvem „Deset kroků, kterými zajistíme bezproblémový chod vašich strojů“.

Měníme sice jen název dokumentu, přesto ale na zákazníka najednou působíme vstřícněji.

Už totiž neprodáváme, ale pomáháme.

Jak v následujícím týdnu změníte názvy dokumentů, které předkládáte zákazníkům?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2