O slepici, která snáší zlatá vejce
Dnešní tip je krátký, ale přesto může pomoci výrazně navýšit prodej.
Cituji z nedávné konverzace s klientem:
Já: „Co vám přineslo nejvíce objednávek?“
Klient: „Tato nabídka.“ (Ukáže nabídkový dopis a katalogové listy, které poslali zákazníkům.)
Já: „A jak často ji posíláte?“
Klient: „No... co myslíte? Už jsme ji přece jednou poslali...?“
Téměř v každé firmě nacházím po diskusích s prodejci a majiteli činnost/postup/metodu či nabídku, která firmě přinesla v minulosti prodejní úspěch.
Když se ale dostaneme k tomu, jak tento „osvědčený prodejní nástroj“ využívají, až příliš často slyším, že jej vlastně už vícekrát nepoužili.
Jakou podobu má „slepice, která snáší zlatá vejce“ ve vaší firmě? A jak v následujících sedmi dnech zopakujete prodejní aktivitu, která byla v minulosti úspěšná?
Autor: Pavel Řehulka