Novinky

Jakou má ta investice návratnost?

Ti z nás, kdo mají v bankách uloženy peníze, vědí, že rozdíl mezi úrokovou sazbou běžného účtu a termínovaného vkladu může dělat i několik procent. Přebytečné peníze proto z běžného účtu přesouváme na termínovaný vklad, u kterého nám banka připíše vyšší výnos. Co to má společného se zvyšováním prodeje?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 5. 6. 2015
  • 1 min
Jakou má ta investice návratnost?

Podobnou „návratnost investice“ můžeme přitom sledovat i u našich obchodních aktivit.

Udělejte si seznam činností, které dnes děláte pro to, abyste prodali vaše produkty:

• telefonujete zákazníkům;
• domlouváte si schůzky;
• jezdíte na osobní jednání;
• účastníte se výběrových řízení;
• berete obchodní partnery na oběd;
• pořádáte pro odběratele dny otevřených dveří;
• rozesíláte poštou katalogy;
• posíláte dopisy s akčními nabídkami;
• žádáte stávající dodavatele, aby vám přivedli další;
• nabízíme provize lidem, kteří vám mohou dohodit nějakou zakázku, atd.

a zkuste si u každé z těchto činností procenty označit, jak velký podíl na tržbách a zisku přinášejí.

U některých to víte přesně, u jiných to ale musíte odhadnout.

Právě toto srovnání nám ale připomíná, čím se máme během dne prioritně zabývat (tj. co nám přináší největší prodejní úspěchy). A jakou aktivitu naopak zrušit úplně nebo ji delegovat někomu jinému.

Jak v následujících sedmi dnech zkontrolujete, které prodejní aktivity vám přináší největší návratnost investice a jak se za ně zaměříte?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2