Novinky

Jak to říci jinak

Představte si, že jste se právě posadili v restauraci a číšník vám přinesl jídelní lístek. Co vám bude znít lákavěji? „Hovězí steak, smetanová omáčka“ nebo „hovězí plátky z pravé svíčkové na grilu podávané se smetanovou omáčkou z lišek ochucenou brandy, bílým vínem a petrželkou“? A co to má společného se zvyšováním prodeje?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 26. 6. 2015
  • 0 min
Jak to říci jinak

Mnoho lidí má pocit, že při prodeji stačí jen oznámit „akce, sleva, nabídka“ a zákazníci se pohrnou sami.

Pokud ale chceme, aby se jim obrazně sbíhaly sliny, musíme naši akci popsat tak, aby nebyla jen „suchým oznámením“, ale atraktivní výzvou.

Jak v následujících sedmi dnech proměníte vaše „oznámení prodejní akce“ v atraktivní pozvánku?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2