Novinky

Jak zvýšit atraktivitu písemné nabídky

V minulém díle jsme si říkali, že nabídky, návrhy a dokumenty předkládané zákazníkovi můžete udělat atraktivnějšími tak, že změníte jejich název. Tento postup můžete ale zdokonalit ještě jedním krokem.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 29. 5. 2015
  • 1 min
Jak zvýšit atraktivitu písemné nabídky

Když mi předložíte „cenovou nabídku“, rychle se kouknu, kolik je vaše cena a začnu srovnávat s ostatními.

Pokud přejmenujete vaši nabídku na „Návrh úspor, jak ušetřit až 30 % na vytápění vaší domácnosti“, zaujme mě to a z nabídky si přečtu více, než jen konečnou cenu.

Největší dojem na mě ale udělá, když mi předložíte „Návrh úspor, jak v domácnosti p. Pavla Řehulky ušetřit až 30 % na vytápění“. V nabídce totiž uvidím cenného pomocníka, kterého jste připravili na míru přímo pro mě. A přestože ostatním předkládáte totožný text – jen s jiným jménem – budu mít pocit, že jste se mi věnovali s maximální péčí.

Jde sice o maličkost, jako lidé ale často děláme rozhodnutí právě na základě maličkostí.

Jak v následujících sedmi dnech upravíte vaše nabídky, aby bylo jméno či název firmy zákazníka uvedeno již v názvu?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2