Jak zvýšit atraktivitu písemné nabídky
V minulém díle jsme si říkali, že nabídky, návrhy a dokumenty předkládané zákazníkovi můžete udělat atraktivnějšími tak, že změníte jejich název. Tento postup můžete ale zdokonalit ještě jedním krokem.
Když mi předložíte „cenovou nabídku“, rychle se kouknu, kolik je vaše cena a začnu srovnávat s ostatními.
Pokud přejmenujete vaši nabídku na „Návrh úspor, jak ušetřit až 30 % na vytápění vaší domácnosti“, zaujme mě to a z nabídky si přečtu více, než jen konečnou cenu.
Největší dojem na mě ale udělá, když mi předložíte „Návrh úspor, jak v domácnosti p. Pavla Řehulky ušetřit až 30 % na vytápění“. V nabídce totiž uvidím cenného pomocníka, kterého jste připravili na míru přímo pro mě. A přestože ostatním předkládáte totožný text – jen s jiným jménem – budu mít pocit, že jste se mi věnovali s maximální péčí.
Jde sice o maličkost, jako lidé ale často děláme rozhodnutí právě na základě maličkostí.
Jak v následujících sedmi dnech upravíte vaše nabídky, aby bylo jméno či název firmy zákazníka uvedeno již v názvu?
Autor: Pavel Řehulka