Novinky

Čtyři způsoby, jak říci totéž

V posledních dvou dílech jsme si říkali, jak jinými slovy říci totéž. Tedy tak, aby na naši nabídku reagovalo co nejvíce zákazníků. Něco podobného můžeme udělat, když nabízíme slevu.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 3. 7. 2015
  • 1 min
Čtyři způsoby, jak říci totéž

Tutéž akční nabídku totiž můžeme představit různými způsoby:

1) Dva za cenu jednoho

2) Kupte jeden, druhý dostanete zdarma

3) 50% sleva

4) Za poloviční cenu

Všechny varianty nabízejí v podstatě stejnou slevu, ale jejich dopad na zákazníky bude pokaždé jiný.

Která varianta přivede více zákazníků?

Často vyhrává varianta B – nabízí totiž produkt zdarma - generalizovat to ale nelze, protože v různých oborech mají různé zkušenosti.

Ve vaší firmě si to ale můžete otestovat třeba tím, že u letákových/dopisních akcí vytisknete každou třetinu s jiným textem, podmíníte nákup předložením nabídky a následně spočítáte, která varianta měla mezi zákazníky největší úspěch.

Jestliže A přivede deset zákazníků, B dvacet zákazníků, C deset zákazníků a D deset zákazníků, příště budeme opakovat variantu B. A budeme také vědět, že jsme tímto jednoduchým testem zdvojnásobili návratnost naší investice.

Jak v následujících sedmi dnech zkusíte přeformulovat vaši nabídku a vyhodnotíte odezvu na každou variantu?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2