Jakzvýšitprodej.cz
Jak prodávat to, na co si zákazník nemůže sáhnout
Pokud vaše firma prodává služby, máte oproti prodejcům hmatatelných produktů jednu nevýhodu, která je ale současně výhodou, zákazník si vaši službu nemůže dopředu osahat.
Přečíst celý článekJak zvýhodňujete stávající zákazníky?
Mnoho firem se snaží přilákat nové zákazníky tím, že jim na úvod nabídnou mimořádné uvítací podmínky. Tato strategie je logická, ale současně nebezpečná: Vyvolává totiž nespokojenost u stávajících zákazníků.
Přečíst celý článekProč své zákazníky nikdy nepřesvědčíte
Víte, jak zareagujete, když vám někdo slíbí, že vám ušetří 30 000 korun? Budete o tom přinejmenším silně pochybovat. Podobných slibů jste už totiž slyšeli spousty. A už jim zkrátka nevěříte.
Přečíst celý článekJak jste připraveni na námitky?
Před několika týdny jsme si říkali, že zákazníci se učí slova nezájmu a námitek mezi prvními: Jsme spokojeni se stávajícím dodavatelem; Nemám na schůzku čas, pošlete mi to poštou; U konkurence to mají levnější; Teď nemám peníze. Jak na ně reagovat?
Přečíst celý článekNa kolik si zákazníci cení vaši bezplatnou službu?
Mnoho firem nabízí ve snaze získat zákazníky poradenskou službu zdarma. Často si ale stěžují, že zákazníci na tuto nabídku nereagují tak, jak by si představovaly. A že si zákazníci vůbec neuvědomují, že jen provedením této služby mohou ušetřit peníze.
Přečíst celý článekPřiznáváte vadu?
Víte, co se stane, když vám budu tvrdit, že dokážu zvýšit účinnost jakékoliv reklamy na světě? Nebudete mi věřit – a právem.
Přečíst celý článekJak okamžitě zvýšit zákazníkovu útratu
Minulý týden jsem vám prozradil, jak máte zákazníka podpořit v tom, aby u vás utratil co nejvíce. Pokud vám ale stále vrtá hlavou, jak to udělat, můžete začít tzv. metodou balíčkování.
Přečíst celý článekDáváte zákazníkovi příležitost, aby u vás utratil více?
Každý zákazník, který vstoupí do vaší prodejny, kanceláře, dílny, nebo přijde na vaše webové stránky, je připraven utratit peníze. A právě vaše prodejní schopnosti rozhodují o tom, jak velká částka to bude.
Přečíst celý článekO kolik musíte po slevě zvýšit prodej?
Minulý týden jsme si připomenuli, že slevy jsou pro mnoho firem první reakcí na jakékoliv prodejní překážky (Klesá prodej? Dáme slevu!), mnohdy ale poskytujete slevy i tam, kde by zákazník koupil za plnou cenu, a zbytečně se tak připravujete o peníze. To ale není všechno.
Přečíst celý článekKolik vás stojí zbytečné slevy?
Pokud v poslední době vaši zákazníci často namítají, že u konkurence to mají levnější, a vyžadují od vás ještě větší slevu, reakce vašich pracovníků rozhodne, zda peníze vyděláte, nebo o ně přijdete.
Přečíst celý článek