Novinky

Jak jste připraveni na námitky?

Před několika týdny jsme si říkali, že zákazníci se učí slova nezájmu a námitek mezi prvními: Jsme spokojeni se stávajícím dodavatelem; Nemám na schůzku čas, pošlete mi to poštou; U konkurence to mají levnější; Teď nemám peníze. Jak na ně reagovat?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 21. 11. 2014
  • 1 min
Jak jste připraveni na námitky?

Tyto a další námitky se objevují při každém obchodním jednání, přesto s překvapením sleduji, jak je mnoho prodejců námitkami zaskočeno a oni horko těžko hledají vhodnou odpověď. Připravit si správné reakce je přitom jednoduché a ani to moc nebolí.

Požádejte své kolegy o seznam námitek, se kterými se při jednání se zákazníky setkávají. Vyberte z jejich seznamů například deset nejčastějších. Požádejte každého, aby k těmto nejčastějším námitkám připsal odpověď, kterou používá. A následně vyberte u každé námitky tu nejlepší.

Seznam nejlepších reakcí pak můžete nakopírovat a rozdat nazpět vašim pracovníkům. Usnadníte jim tak práci. Získáte nástroj pro rychlé zaškolení nováčků. A prováděním občasné kontroly navíc získáte jistotu, že prodejci nevaří při odpovědích z vody, ale používají argumenty, které se osvědčily jako nejúčinnější.

Jak v následujících sedmi dnech připravíte seznam námitek a nejlepších reakcí?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2