Novinky
Na kolik si zákazníci cení vaši bezplatnou službu?
Mnoho firem nabízí ve snaze získat zákazníky poradenskou službu zdarma. Často si ale stěžují, že zákazníci na tuto nabídku nereagují tak, jak by si představovaly. A že si zákazníci vůbec neuvědomují, že jen provedením této služby mohou ušetřit peníze.
Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvyšítprodej.cz
- 14. 11. 2014
- 0 min
Jejich stížnost je ale současně i odpovědí: Zákazníci si hodnotu této služby neuvědomují, protože vlastně ani neví, co poskytovaná služba obnáší.
Každá firma, která nabízí nějakou službu zdarma, přitom může:
- vysvětlit všechny kroky, které musí váš pracovník provést, aby zkontroloval, spočítal či zjistil zákazníkovu situaci a jeho potřeby
- poukázat na čas, který stráví jejich zjišťováním na místě a vyhodnocováním následně v kanceláři
- upozornit na hodnotu přístrojů, kterým váš pracovník zjištění provádí
- vyčíslit náklady na provedení služby v korunách
- prezentovat službu ne bezplatně, ale tak, že její cenu zaplatíte za zákazníky vy
Takto popsaná služba, navíc s uvedením ceny, je psychologicky pro zákazníka mnohem cennější, než prohlídka provedená zdarma.
Jak v následujících sedmi dnech přidáte hodnotu vaší bezplatné poradenské službě?
Autor: Pavel Řehulka