Jakzvýšitprodej.cz

Jak se zákazníkům správně připomenout
Novinky

Jak se zákazníkům správně připomenout

Již víme, že nemáme podléhat prvnímu odmítnutí a že těm zákazníkům, kteří jsou pro nás perspektivní, se máme ozvat ještě jednou. Jenže co vlastně znamená „ozvat se ještě jednou“?

Přečíst celý článek
Ještě jeden kontakt
Novinky

Ještě jeden kontakt

Představa mnoha prodejců je jednoduchá – najdu si telefonní číslo potenciálního zákazníka, domluvím si schůzku, představím mu naši firmu a naše produkty a hned na místě uzavřu objednávku. Většinou to tak jednoduché není, právě naopak, ale rozhodně to neznamená, že bychom měli svou snahu vzdávat.

Přečíst celý článek
Jak upravit představení své firmy
Novinky

Jak upravit představení své firmy

V minulém dílu jsme si říkali, že pokud se budeme představovat rádoby „vznešeným“ způsobem, riskujeme, že nám nikdo neporozumí, a my tak nic neprodáme. Ani převedení prezentace do každodenního jazyka ale ještě není výhodou.

Přečíst celý článek
Rozumí vám zákazníci?
Novinky

Rozumí vám zákazníci?

Každý, kdo se někdy účastnil policejního vyšetřování, to zná: Jazyk, kterým policisté sepisují výpověď, je někdy až legrační. Nehovoříte však se svými zákazníky podobně?

Přečíst celý článek
Je vaše prezentace pravdivá?
Novinky

Je vaše prezentace pravdivá?

Pravděpodobně to znáte i z vlastních zkušeností. Pokud potřebujete vyřešit nějaký problém, na internetu projdete prezentaci několika firem, a těm, které vás přesvědčí, ať již grafikou, nebo květnatými slovy, zavoláte. Tvrdí totiž, že umí náš problém vyřešit.

Přečíst celý článek
Umíte správě vysvětlit, co děláte?
Novinky

Umíte správě vysvětlit, co děláte?

Následující situaci známe všichni – do rukou se nám dostane prezentační materiál nějaké firmy. Po přečtení sekce „představení firmy“ sice známe seznam činností, které firmy provádí, přitom nám však vůbec nemusí být jasné, čím se daná společnost vlastně zabývá.

Přečíst celý článek
Tajemství trvalého prodejního úspěchu
Novinky

Tajemství trvalého prodejního úspěchu

Dnešní závěrečný tip je lehce filozofický, se zvyšováním prodeje ale souvisí dokonale.

Přečíst celý článek
Jak vás vlastně vnímají vaši zákazníci?
Novinky

Jak vás vlastně vnímají vaši zákazníci?

Vzpomínáte si, jak jste se ve škole učili matematické vzorečky? Museli jste si je hlasitě opakovat nebo jste si je přepisovali na papír?

Přečíst celý článek
Co vás spojuje se zákazníky?
Novinky

Co vás spojuje se zákazníky?

Všimli jste si někdy, jak jsou vám sympatičtí lidé, kteří znají stejné lidi, co vy? Jakou sounáležitost cítíte, když zjistíte, že dotyčný studoval na stejné škole? Nebo když na silnici potkáte totožné auto s tím, co řídíte, a navíc vidíte, že má kromě prvních pár znaků shodnou SPZ?

Přečíst celý článek
Jak zviditelnit důsledky provedení vaší služby?
Novinky

Jak zviditelnit důsledky provedení vaší služby?

Minulý týden jsem psal, že při prodeji služeb máte (ne)výhodu v tom, že můžete ovlivnit zákazníka svojí prezentací mnohem více než prodejci fyzických výrobků. Na co ale zákazníka upozornit, aby ji považovali za výhodnou?

Přečíst celý článek