Novinky

Jak zviditelnit důsledky provedení vaší služby?

Minulý týden jsem psal, že při prodeji služeb máte (ne)výhodu v tom, že můžete ovlivnit zákazníka svojí prezentací mnohem více než prodejci fyzických výrobků. Na co ale zákazníka upozornit, aby ji považovali za výhodnou?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 19. 12. 2014
  • 0 min
Jak zviditelnit důsledky provedení vaší služby?

Zde je pět prezentačních argumentů, které zabírají: 

  1. Před/po: Fotografie situace před vaším zákrokem a po vašem zákroku. 
  2. Časová úspora: Výpočet času, který by zákazníkovi zabralo provedení služby vlastními silami a úspora času, kterou získá objednávkou jejího provedení u vás. 
  3. Budoucí kvalita: Fotografie/popis výsledků služby provedené vlastními silami po několika letech a srovnání s kvalitou po stejném období při provedení vaší firmou. 
  4. Srovnání cen: Výpočet hodnoty všech úkonů, přístrojů, materiálů a pomůcek, které je nutné při provádění služby použít a upozornění na mnohem nižší částku, kterou zaplatí, pokud si nechá službu provést vámi. 
  5. Riziko nicnedělání: Výpočet nákladů na opravy/servis/řešení problémů, pokud zákazník nic neudělá.

Jak použijete v příštím týdnu těchto pět argumentů k prezentaci své nabídky?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2