Novinky
Jak zviditelnit důsledky provedení vaší služby?
Minulý týden jsem psal, že při prodeji služeb máte (ne)výhodu v tom, že můžete ovlivnit zákazníka svojí prezentací mnohem více než prodejci fyzických výrobků. Na co ale zákazníka upozornit, aby ji považovali za výhodnou?
Zde je pět prezentačních argumentů, které zabírají:
- Před/po: Fotografie situace před vaším zákrokem a po vašem zákroku.
- Časová úspora: Výpočet času, který by zákazníkovi zabralo provedení služby vlastními silami a úspora času, kterou získá objednávkou jejího provedení u vás.
- Budoucí kvalita: Fotografie/popis výsledků služby provedené vlastními silami po několika letech a srovnání s kvalitou po stejném období při provedení vaší firmou.
- Srovnání cen: Výpočet hodnoty všech úkonů, přístrojů, materiálů a pomůcek, které je nutné při provádění služby použít a upozornění na mnohem nižší částku, kterou zaplatí, pokud si nechá službu provést vámi.
- Riziko nicnedělání: Výpočet nákladů na opravy/servis/řešení problémů, pokud zákazník nic neudělá.
Jak použijete v příštím týdnu těchto pět argumentů k prezentaci své nabídky?
Autor: Pavel Řehulka