Novinky

Tajemství trvalého prodejního úspěchu

Dnešní závěrečný tip je lehce filozofický, se zvyšováním prodeje ale souvisí dokonale.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 9. 1. 2015
  • 2 min
Tajemství trvalého prodejního úspěchu

Každý, kdo někdy držel dietu, ví, že pokud se bude snažit nárazově – např. přestane na několik dní jíst – skutečně o několik kilogramů zhubne. Potíž je ale v tom, že je po návratu do původního režimu shozené kilogramy stejně rychle nabere.

Něco podobného platí i při prodeji. Před několika týdny jsem vám psal, že vaším úkolem je poslat mezi zákazníky každý den lodě, které vám přivezou další objednávky.

Pokud ale budete čekat, až vám na tuto aktivitu zůstane na konci dne čas, po chvíli zjistíte, že uplynuly týdny a měsíce a vy jste se k tomu (kromě prvních několika nadšených dnů) vlastně vůbec nedostali.

Tajemstvím trvalého prodejního úspěchu – stejně jako jakékoliv jiné činnosti, kterou bychom nejraději odložili na později – je totiž rutina.

Každý pracovní den od 8.30 do 9.30 hod zavolat pěti novým zákazníkům. Od 11.30 do 12.00 hod odeslat tři doplňkové nabídky stávajícím zákazníkům. Mezi 14.00 a 15.00 hod prohlédnout nové objednávky a zavolat s doplňkovou nabídkou těm, kteří si objednávají X. A při cestě za zákazníky v autě poslouchat místo rádia nové Řehulkovy nahrávky o zvyšování prodeje :-).

Já vím, že mi teď říkáte, že to je naivní a nesplnitelné. A dokonce po vás ani nechci 100% plnění. Pokud si ale nastavíte např. mobil tak, aby vám v danou dobu zapípal a tyto aktivity vám připomenul, třeba v tu chvíli pár minut na podobné aktivity najdete.

I když tedy nebudete každý den kontaktovat těch cílových pět nových zákazníků, ale v pondělí čtyři, ve středu čtyři a v pátek dva, po týdnu zjistíte, že jste za týden oslovili deset nových zákazníků. Po měsíci jich bude čtyřicet a po roce s „překvapením“ zjistíte, že máte v seznamu nějakých 500 nových zákazníků.

Jakou prodejní a kontaktní rutinu zavedete v následujících sedmi dnech ve vaší firmě?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2