Novinky

Rozumí vám zákazníci?

Každý, kdo se někdy účastnil policejního vyšetřování, to zná: Jazyk, kterým policisté sepisují výpověď, je někdy až legrační. Nehovoříte však se svými zákazníky podobně?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 30. 1. 2015
  • 1 min
Rozumí vám zákazníci?

„Pokud jsem dotázán, zda vím, kdo mi rozbil výlohu, tak uvádím, že ne.“

„Konaným šetřením bylo zjištěno, že ze zásuvky vedoucího bylo odcizeno nezjištěné množství pětikorunových mincí v celkové hodnotě 300 Kč.“

„Při převozu zadrženého došlo k jeho útěku. Bylo to tak nečekané, že zadržený nečekal, až ho znovu zadržíme, a byl pryč.“

Co to má společného s podnikáním?

Podobného nešvaru se totiž často dopouštíme my sami, když se snažíme, aby naše představení znělo „vznešeně“:

„Vývoj vlastních měřicích postupů a metod zpracování dat, s důrazem na kvalitu poskytovaných výstupů ve formě protokolů i elektronických datových souborů, znamenal dobrý odrazový můstek pro další aktivity. Získané finance byly investovány...“

Otázka ale zní: Pochopí to zákazníci hned napoprvé?

Přečtěte si prezentaci své firmy, a pokud se někde zastavíte a zeptáte se sami sebe, „Co tím vlastně chceme říct?“, pak si tutéž otázku zákonitě kladou i vaši zákazníci.

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2