Jak se zákazníkům správně připomenout
Již víme, že nemáme podléhat prvnímu odmítnutí a že těm zákazníkům, kteří jsou pro nás perspektivní, se máme ozvat ještě jednou. Jenže co vlastně znamená „ozvat se ještě jednou“?
V praxi to v mnoha případech skončí tak, že prodejce zavolá zákazníkovi, který jej dříve odmítl, zeptá se, zda se situace nezměnila, a když uslyší, že ne, v duchu si řekne, že kontaktování takových zákazníků je jen ztrátou času.
Nepřipustí si totiž, že za odmítnutí může v tomto případě on sám.
Proč?
Pokud jej totiž zákazník před nějakým časem odmítnul a on jen volá, aby se zeptal, „jestli si to nerozmyslel“, zákonitě uslyší jen další odmítnutí.
Proč?
Nedal totiž zákazníkovi žádný důvod jeho nabídku znovu zvážit.
Chci-li totiž, aby zákazník mou nabídku znovu posoudil, musím do ní vnést nový prvek.
Jaký prvek vnesete do opakované nabídky vy?
A jak s pozměněnou nabídkou oslovíte vaše zákazníky v následujícím týdnu?
Autor: Pavel Řehulka