Novinky

Jak se zákazníkům správně připomenout

Již víme, že nemáme podléhat prvnímu odmítnutí a že těm zákazníkům, kteří jsou pro nás perspektivní, se máme ozvat ještě jednou. Jenže co vlastně znamená „ozvat se ještě jednou“?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 20. 2. 2015
  • 0 min
Jak se zákazníkům správně připomenout

V praxi to v mnoha případech skončí tak, že prodejce zavolá zákazníkovi, který jej dříve odmítl, zeptá se, zda se situace nezměnila, a když uslyší, že ne, v duchu si řekne, že kontaktování takových zákazníků je jen ztrátou času.

Nepřipustí si totiž, že za odmítnutí může v tomto případě on sám.

Proč?

Pokud jej totiž zákazník před nějakým časem odmítnul a on jen volá, aby se zeptal, „jestli si to nerozmyslel“, zákonitě uslyší jen další odmítnutí.

Proč?

Nedal totiž zákazníkovi žádný důvod jeho nabídku znovu zvážit.

Chci-li totiž, aby zákazník mou nabídku znovu posoudil, musím do ní vnést nový prvek.

Jaký prvek vnesete do opakované nabídky vy?

 

A jak s pozměněnou nabídkou oslovíte vaše zákazníky v následujícím týdnu?

 

 

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2