Jakzvýšitprodej.cz

Jak prodávat to, na co si zákazník nemůže sáhnout
Novinky

Jak prodávat to, na co si zákazník nemůže sáhnout

Pokud vaše firma prodává služby, máte oproti prodejcům hmatatelných produktů jednu nevýhodu, která je ale současně výhodou, zákazník si vaši službu nemůže dopředu osahat.

Přečíst celý článek
Jak zvýhodňujete stávající zákazníky?
Novinky

Jak zvýhodňujete stávající zákazníky?

Mnoho firem se snaží přilákat nové zákazníky tím, že jim na úvod nabídnou mimořádné uvítací podmínky. Tato strategie je logická, ale současně nebezpečná: Vyvolává totiž nespokojenost u stávajících zákazníků.

Přečíst celý článek
Proč své zákazníky nikdy nepřesvědčíte
Novinky

Proč své zákazníky nikdy nepřesvědčíte

Víte, jak zareagujete, když vám někdo slíbí, že vám ušetří 30 000 korun? Budete o tom přinejmenším silně pochybovat. Podobných slibů jste už totiž slyšeli spousty. A už jim zkrátka nevěříte.

Přečíst celý článek
Jak jste připraveni na námitky?
Novinky

Jak jste připraveni na námitky?

Před několika týdny jsme si říkali, že zákazníci se učí slova nezájmu a námitek mezi prvními: Jsme spokojeni se stávajícím dodavatelem; Nemám na schůzku čas, pošlete mi to poštou; U konkurence to mají levnější; Teď nemám peníze. Jak na ně reagovat?

Přečíst celý článek
Na kolik si zákazníci cení vaši bezplatnou službu?
Novinky

Na kolik si zákazníci cení vaši bezplatnou službu?

Mnoho firem nabízí ve snaze získat zákazníky poradenskou službu zdarma. Často si ale stěžují, že zákazníci na tuto nabídku nereagují tak, jak by si představovaly. A že si zákazníci vůbec neuvědomují, že jen provedením této služby mohou ušetřit peníze.

Přečíst celý článek
Přiznáváte vadu?
Novinky

Přiznáváte vadu?

Víte, co se stane, když vám budu tvrdit, že dokážu zvýšit účinnost jakékoliv reklamy na světě? Nebudete mi věřit – a právem.

Přečíst celý článek
Jak okamžitě zvýšit zákazníkovu útratu
Novinky

Jak okamžitě zvýšit zákazníkovu útratu

Minulý týden jsem vám prozradil, jak máte zákazníka podpořit v tom, aby u vás utratil co nejvíce. Pokud vám ale stále vrtá hlavou, jak to udělat, můžete začít tzv. metodou balíčkování.

Přečíst celý článek
Dáváte zákazníkovi příležitost, aby u vás utratil více?
Novinky

Dáváte zákazníkovi příležitost, aby u vás utratil více?

Každý zákazník, který vstoupí do vaší prodejny, kanceláře, dílny, nebo přijde na vaše webové stránky, je připraven utratit peníze. A právě vaše prodejní schopnosti rozhodují o tom, jak velká částka to bude.

Přečíst celý článek
O kolik musíte po slevě zvýšit prodej?
Novinky

O kolik musíte po slevě zvýšit prodej?

Minulý týden jsme si připomenuli, že slevy jsou pro mnoho firem první reakcí na jakékoliv prodejní překážky (Klesá prodej? Dáme slevu!), mnohdy ale poskytujete slevy i tam, kde by zákazník koupil za plnou cenu, a zbytečně se tak připravujete o peníze. To ale není všechno.

Přečíst celý článek
Kolik vás stojí zbytečné slevy?
Novinky

Kolik vás stojí zbytečné slevy?

Pokud v poslední době vaši zákazníci často namítají, že u konkurence to mají levnější, a vyžadují od vás ještě větší slevu, reakce vašich pracovníků rozhodne, zda peníze vyděláte, nebo o ně přijdete.

Přečíst celý článek