Jakzvýšitprodej.cz
Ale u konkurence to mají levnější
V minulém dílu jsme si říkali, že zlevňování je nástrojem spíše pro vyklizení skladu, prodej zbytkových zásob nebo doprodej starších modelů. Co když ale zákazník řekne, že u konkurence to mají levnější?
Přečíst celý článekCo způsobí sleva?
Sleva! Zvýhodnění cen! Cenový krach! Takto na zákazníky křičí výlohy, letáky a nabídky dodavatelů. Snaží se lákat na snížené ceny a očekávají proto, že prodají více. Že zkrátka vydělají více peněz na objemu, kterého tak dosáhnou. Jenže...
Přečíst celý článekCo mám udělat?
Následující problém zná každý vedoucí prodeje – prodejci dokonale ovládají parametry produktu a po několika školeních se naučili tyto parametry proměnit ve výhody pro zákazníka. Když ale přijdou na jednání, na jeho konci se často zaseknou.
Přečíst celý článekJak se chlubit svými zkušenostmi
Minule jsme si řekli, jak „odhalit“ počty zákazníků vaší firmy tak, aby toto číslo rozptýlilo zákaznické obavy. Podobně to jde udělat i s našimi zkušenostmi.
Přečíst celý článekKolik máte zákazníků?
Zákazníci cítí při nakupování nejistotu a hledají důkazy o tom, že dodavatelská firma své sliby skutečně splní. Jedním znakem, podle kterého je to možné posuzovat, je počet zákazníků, které dotyčná firma již obsloužila. Čím vyšší toto číslo je, tím silnější má zákazník pocit, že se nemůže splést.
Přečíst celý článekCo se k tomu hodí?
Přestože je slovo „prodejce“ považováno v některých kruzích za urážku, já osobně jsem na svou práci jako prodejce hrdý. A to proto, že lidem pomáhám řešit jejich problémy rychleji a s menší námahou.
Přečíst celý článekUkazujete svých Top 10?
V minulém dílu jsme si říkali, že lidé jako davoví tvorové rádi nakupují tam, kde tak činí ostatní. A totéž samozřejmě platí i pro výběr produktů, které si kupují.
Přečíst celý článekJak signalizujete oblíbenost vaší firmy?
Člověk je davový tvor, a vidí-li, že něco kupují ostatní, vzbuzuje to v něm nutkání nakupovat taky. Totéž. A na stejném místě. Nesouhlasíte?
Přečíst celý článekVnucujeme se, nebo pomáháme?
V posledních dílech jsme si říkali, že k tomu, abychom uspěli, musíme v některých případech zákazníka kontaktovat několikrát. Jak však předejít obavám, že se jim znovu „vnucujeme“?
Přečíst celý článekSto ideálních zákazníků
Pokud podnikáte v oboru, ve kterém můžete jmenovitě určit potenciální zákazníky, ať již jde o osoby, firmy, nebo instituce, nezapomeňte si také vytvořit seznam stovky ideálních zákazníků.
Přečíst celý článek