Jak se chlubit svými zkušenostmi
Minule jsme si řekli, jak „odhalit“ počty zákazníků vaší firmy tak, aby toto číslo rozptýlilo zákaznické obavy. Podobně to jde udělat i s našimi zkušenostmi.
Pokud totiž zákazníkům sdělíme, že „působíme na trhu již 12 let“, možná tím někoho přesvědčíme, většina ale tomuto běžnému číslu nepřipíše žádnou váhu.
Své zkušenosti přitom můžete představit i následovně:
• Naši pracovníci mají v součtu 354 let zkušeností v oboru.
• Vedoucí našeho servisu viděl, prohlédl a zkontrolovat za svou kariéru již 12 534 strojů a dokáže tedy odhalit příčinu problému mnohem rychleji, než kdokoliv jiný.
• Jen za minulý rok strávili naši pracovníci celkem 287 dní na školeních, kde se učili, jak vaše zařízení co nejdříve zprovoznit.
• Konkurenční firmy pořádají na naše servisní techniky pravidelný lov: Patří totiž mezi nejlépe vyškolené a nejefektivněji pracující techniky v oboru.
• Když si ostatní nevědí s problémem rady, posílají zákazníky za námi: Stejně jako jsou v nemocnicích lepší chirurgové, kteří každý den operují, obdobně se zvyšují dovednosti našich techniků, kteří tráví každý den na cestách mezi klienty.
• V průměru každých devadesát sekund reagují naši technici na naléhavou žádost o pomoc.
• 90 % problémů řeší naši technici hned na místě během tří hodin od zavolání, zbývajících 10 % řešíme dodávkou náhradního zařízení do 24 hodin.
Jak v následujícím týdnu změníte způsob, jakým prezentujete vaše zkušenosti?
Autor: Pavel Řehulka