Novinky

Jak signalizujete oblíbenost vaší firmy?

Člověk je davový tvor, a vidí-li, že něco kupují ostatní, vzbuzuje to v něm nutkání nakupovat taky. Totéž. A na stejném místě. Nesouhlasíte?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 13. 3. 2015
  • 1 min
Jak signalizujete oblíbenost vaší firmy?

Známe to ale přece z našich dovolených:

Procházíme se večer po promenádě, hledáme restauraci, kde bychom se navečeřeli a narazíme na dvě restaurace.

Jedna je – až na jeden volný stůl – zcela zaplněná.

Ve druhé je naopak zcela prázdno, jen v koutku se choulí milenecký pár.

Kterou vybereme?

Nejistota, kterou v nás vzbuzuje ten prázdný prostor ve druhé restauraci, je natolik velká, že si i přes velký hluk vybereme tu první. (A pokud si vybereme tu prázdnou, stále v duchu čekáme, kdy se projeví ona závada, kvůli které „sem nikdo nechodí“.)

Totéž platí i o našich zákaznících.

Zejména při prvním nákupu mají obavy, zda splníme to, co slibujeme. A dokážeme-li jim, že naše firma je vyhledávaným partnerem pro mnoho jim podobným, pomůže to překonat jejich nejistotu.

Příklad: Jeden úspěšný prodejce automobilů například vyfotí každého zákazníka s jeho novým vozem, fotografii mu zašle jako dárek a její kopii si připevní na zeď ve své kanceláři.

Zákazníci, kteří si pak za ním přicházejí koupit nové auto, vidí jednu stěnu zcela polepenou fotografiemi zákazníků, kterým již auta prodal. A protože tím signalizuje „oblíbenost“, zákazníci mají u tohoto prodejce menší obavy z nepodařeného nákupu, než jinde.

Jak v následujících sedmi dnech ukážete zákazníkům „oblíbenost“ vaší firmy mezi zákazníky?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2