Novinky

Ale u konkurence to mají levnější

V minulém dílu jsme si říkali, že zlevňování je nástrojem spíše pro vyklizení skladu, prodej zbytkových zásob nebo doprodej starších modelů. Co když ale zákazník řekne, že u konkurence to mají levnější?

František Doupal
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 1. 5. 2015
  • 1 min
Ale u konkurence to mají levnější

Co s ním?

Neměli bychom mu dát také slevu, aby skutečně neodešel ke konkurenci?

Není lepší poloviční zisk, než žádný zisk?

Odpovím otázkou:

Co vlastně říká takový zákazník?

Proč vlastně jedná s námi?

Když ví, že je konkurence levnější, proč nejde rovnou tam?

Stojí před námi a žádá o slevu, protože chce koupit u nás.

Chce získat výhody, které nabízíme my.

Chce získat servis, který poskytujeme my.

A chce mít záruku kvality a jistotu perfektně odvedené práce, na kterou si u nás zvykl.

Velmi rád by tedy nakoupil u nás, nedokáže si ale zdůvodnit fakt, proč mu konkurence nabízí na první pohled stejné zboží, ale za méně peněz.

Naším úkolem je tedy ukázat, že srovnává nesrovnatelné a ukázat mu, co všechno u nás získá (a u konkurence ne), aby pochopil, že má smysl nakoupit i přes vyšší cenu právě u nás.

Jak v následujících sedmi dnech zkontrolujete, jak vaši lidé reagují na námitku „Ale u konkurence to mají levnější“?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2