Ukazujete svých Top 10?
V minulém dílu jsme si říkali, že lidé jako davoví tvorové rádi nakupují tam, kde tak činí ostatní. A totéž samozřejmě platí i pro výběr produktů, které si kupují.
Skutečnost, že „produkt X je náš nejoblíbenější“, nám sice neříká nic o jeho kvalitě, přesto na nás ale působí tak, že se alespoň podíváme, o co jde.
A ostatní produkty s ním pak srovnáváme.
Jednoduchým způsobem, jak zvýšit prodej, je proto odhalit zákazníkům „10 nejoblíbenějších produktů“, které u nás ostatní nakupují.
Proč?
Zákazníci si v duchu tento seznam projdou (zda „také něco nepotřebují“), a protože takový seznam zároveň působí jako připomínka, mnohdy tímto krokem prodáme i produkty, které zákazník původně neměl v plánu nakupovat.
Top deset produktů můžete zveřejnit na svých webových stránkách, můžete vložit speciální list s jejich seznamem do vašeho katalogu nebo můžete tento seznam na konci každého měsíce poslat vašim zákazníkům třeba emailem.
Tímto krokem totiž nejen zákazníkům ukazujeme, co nakupují ostatní, ale současně mu také zjednodušujeme práci.
Vidí-li totiž na nákupech ostatních, jak řeší obdobné potíže/přání oni, právě "Top deset nejprodávanějších" mu ukáže nejrychlejší cestu k vyřešení i jeho problémů/přání.
Jak v následujících sedmi dnech ukážete zákazníkům, kterých deset z vašich produktů či služeb patří mezi ty nejvyhledávanější?
Autor: Pavel Řehulka