GfK

Interaktivní funkce v TV teprve čekají na růst
Analýzy

Interaktivní funkce v TV teprve čekají na růst

Smart TV, tedy TV s interaktivními funkcemi, se rychleji zabydluje na rozvíjejících se trzích. Západní spotřebitelé ustrnuli v analogovém myšlení. Zítřky jsou však světlé, jak vyplývá z průzkumu GfK.

Přečíst celý článek
GfK: Nákupy na internetu i bez připojení
Analýzy

GfK: Nákupy na internetu i bez připojení

I lidé, kteří se na internet osobně nepřipojují, projevují zájem o online služby a jsou zvyklí je využívat prostřednictvím svých známých a rodinných příslušníků. Jde v převážné míře o starší lidi, kteří sice nemají připojení na internet, avšak tuto vymoženost mají jejich nejbližší.

Přečíst celý článek
GfK: Trh s elektronikou v západnej Európe za H1 2012
Analýzy

GfK: Trh s elektronikou v západnej Európe za H1 2012

Podľa spoločnosti GfK minuli spotrebitelia v šiestich najväčších západoeurópskych krajinách počas prvých šiestich mesiacov roka 2012 na spotrebnú elektroniku menej ako v roku 2011. Tržby poklesli v porovnaní s rovnakým obdobím predošlého roka o 10 %. Fotografický trh je slabší dôsledkom poklesu tržieb o 7 %.

Přečíst celý článek
Kancelářská technika na českém trhu dle GfK
Analýzy

Kancelářská technika na českém trhu dle GfK

Sektor IT a kancelářské techniky vygeneroval při srovnání obratu první poloviny letošního a loňského roku ztrátu přesahující 10 %. Ve sledovaných distribučních kanálech zůstaly v kladných číslech pouze tablety, které meziročně téměř ztrojnásobily svůj obrat.

Přečíst celý článek
GfK: V prvním půlroce 2012 se prodalo 650 milionů smartphonů
Analýzy

GfK: V prvním půlroce 2012 se prodalo 650 milionů smartphonů

Globální poptávka po smartphonech neustále roste. Podle GfK se v prvním pololetí 2012 na celém světě prodalo přes 650 milionů smartphonů, což představuje meziroční nárůst okolo 50 %. Tento růst znevýhodňuje zejména klasické mobilní telefony, které nejsou tak univerzální jako smartphony.

Přečíst celý článek
GfK: Tablety sa ešte stále nachádzajú v „rýchlom pruhu“
Analýzy

GfK: Tablety sa ešte stále nachádzajú v „rýchlom pruhu“

Podľa GfK klesol v prvých šiestich mesiacoch roka predaj IT zariadení v šiestich najväčších západoeurópskych krajinách o 7,3 %. Zatiaľ čo najviac tržby klesajú u stolových a prenosných počítačov, u multimediálnych tabletov predaja stále rastú.

Přečíst celý článek
GfK: Trh s elektronikou v západnej Európe za Q2 2012
Analýzy

GfK: Trh s elektronikou v západnej Európe za Q2 2012

Celkový trh so spotrebnou elektronikou a technickým spotrebným tovarom v západnej Európe dosiahol počas Q2 2012 objem tržieb vo výške 43,4 miliardy eur. Toto číslo korešponduje s nárastom vo výške 4,6 % oproti Q2 2011.

Přečíst celý článek
GfK: Mladí nakupují na internetu několikrát týdně
Analýzy

GfK: Mladí nakupují na internetu několikrát týdně

Na internetu se nakupuje nejčastěji elektronika. Nejčastěji nakupují mladí lidé ve věku od 20 do 29 let, a to několikrát týdně. Mezi e-shopy vítězí ty specializované. Co ještě průzkum GfK odhalil?

Přečíst celý článek
Trh s elektrem v ČR a SR ve 2. čtvrtletí 2012
Analýzy

Trh s elektrem v ČR a SR ve 2. čtvrtletí 2012

Podle výzkumu GfK Temax se celková hodnota trhu s technickým spotřebním zbožím v České republice ve 2. čtvrtletí roku 2012 snížila o 10 % oproti stejnému období předcházejícího roku. Na Slovensku trh klesl o 7 %.

Přečíst celý článek
Uspěje čtvrtý mobilní operátor na trhu?
Analýzy

Uspěje čtvrtý mobilní operátor na trhu?

Až 70 % zákazníků současných mobilních operátorů deklaruje všeobecnou spokojenost se stávajícím dodavatelem mobilních služeb. Stejné procento lidí avizuje, že by se nebránilo nabídce od nového operátora. Zajímala by je především velmi nízká cena, která by byla bezkonkurenční.

Přečíst celý článek