GfK

Ročenka RMOL.CZ: Nejzajímavější průzkumy roku 2019
Novinky

Ročenka RMOL.CZ: Nejzajímavější průzkumy roku 2019

V roce 2019 jsme pro vás na RMOL.CZ připravili desítky analýz, studií a předpovědí, které prozrazují, v jaké kondici se nacházely různé tržní segmenty a jak by se měl trh dále vyvíjet. K nejzajímavějším z nich se můžete nyní vrátit a podívat se, zda se předpovědi naplnily a co nás pravděpodobně čeká v blízké budoucnosti.

Přečíst celý článek
Pozemní vysílání je v Česku populární, placená televize však přesto převládá
Novinky

Pozemní vysílání je v Česku populární, placená televize však přesto převládá

Polovina Čechů aktivních na internetu využívá ve své domácnosti terestrický příjem televizního signálu. Placená televize ale není žádným otloukánkem – nějakou její formu využívá 63 % internetové populace (v některých případech právě v souběhu s terestrickým příjmem), přičemž 59 % placenou televizi považuje za hlavní typ příjmu.

Přečíst celý článek
GfK: Prodej technického spotřebního zboží v ČR i SR v 1. čtvrtletí 2019 rostl
Analýzy

GfK: Prodej technického spotřebního zboží v ČR i SR v 1. čtvrtletí 2019 rostl

Trh s technickým spotřebním zbožím zaznamenal v České republice v prvním čtvrtletí roku 2019 ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku nárůst o více než šest procent. Na Slovensku ve stejném období trh zaznamenal meziroční nárůst o více než čtyři procenta.

Přečíst celý článek
GfK: Celosvětový prodej smartphonů dosáhl v roce 2018 522 miliard USD
Analýzy

GfK: Celosvětový prodej smartphonů dosáhl v roce 2018 522 miliard USD

Smartphony, mobilní telefony a nositelná elektronika jsou i nadále hnací silou rozvoje trhu technického spotřebního zboží – na celkových tržbách 1,2 bilionu USD se vloni podílely ze 44 %. Přestože se celosvětová poptávka po chytrých telefonech snížila o 3 % na 1,44 miliardy kusů, prodej zůstával vysoký a vygeneroval tržby v hodnotě 522 miliard USD.

Přečíst celý článek
GfK: Růst trhu technického spotřebního zboží v ČR i SR ve 3. čtvrtletí roku 2018
Analýzy

GfK: Růst trhu technického spotřebního zboží v ČR i SR ve 3. čtvrtletí roku 2018

Trh s technickým spotřebním zbožím zaznamenal v České republice ve třetím čtvrtletí roku 2018 ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku nárůst téměř o šest procent. Na Slovensku pak ve stejném období trh vykázal dokonce nárůst o jedenáct procent.

Přečíst celý článek
GfK: Globální trh technického spotřebního zboží překročil hranici jednoho bilionu eur
Analýzy

GfK: Globální trh technického spotřebního zboží překročil hranici jednoho bilionu eur

Globální prodej technického spotřebního zboží v roce 2018 dosáhl na 1,01 bilionu eur a poprvé tak překročil hranici bilionu eur. To představuje oproti předešlému roku čtyřprocentní nárůst. Nejvíce tomu pomohly segmenty telekomunikací (+7 %), malých domácích spotřebičů (+7 %), spotřební elektroniky a fota (+6 %) a informační technologie a kancelářská technika (+1 %).

Přečíst celý článek
GfK: Globální trh se spotřební elektronikou dále roste
Analýzy

GfK: Globální trh se spotřební elektronikou dále roste

Globální trh spotřební elektroniky zakončil rok 2018 se 6% růstem prodeje, přičemž celkové tržby činily 138 miliard eur. Ve všech regionech bylo dosaženo významného zisku. Pro rok 2019 GfK předpovídá růst ve výši zhruba čtyř procent, a to zejména díky potenciálu k v segmentu chytrých zařízení s dokonalejšími prémiovými funkcemi a integrovaným hlasovým asistentem.

Přečíst celý článek
Ročenka RMOL.CZ: Nejzajímavější průzkumy roku 2018
Novinky

Ročenka RMOL.CZ: Nejzajímavější průzkumy roku 2018

V roce 2018 jsme pro vás na RMOL.CZ připravili desítky analýz, studií a předpovědí, které prozrazují, v jaké kondici se nacházely různé tržní segmenty a jak by se měl trh dále vyvíjet. K nejzajímavějším z nich se můžete nyní vrátit a podívat se, zda se předpovědi naplnily a co nás pravděpodobně čeká v blízké budoucnosti.

Přečíst celý článek
Obyvatelé střední Evropy umělé inteligenci důvěřují
Novinky

Obyvatelé střední Evropy umělé inteligenci důvěřují

Přibližně 90 % obyvatel střední a východní Evropy má podle nejnovější studie společnosti IBM obecné povědomí o umělé inteligenci. Přestože mnohým lidem chyběla osobní zkušenost s umělou inteligencí, více než 80 % respondentů očekává její širší využití v brzké budoucnosti.

Přečíst celý článek
Největší bariérou pro (častější) nákup na internetu jsou náklady na dopravu
Novinky

Největší bariérou pro (častější) nákup na internetu jsou náklady na dopravu

Počítače, notebooky a tablety vybírá pouze na internetu 48 % Čechů, což je v porovnání se zbytkem Evropy daleko více. Naopak Češi v nákupu na internetu zaostávají za evropským průměrem v nákupu finančních služeb, oděvů, módy, nebo přípravků na péči o dítě.

Přečíst celý článek