Jakzvýšitprodej.cz
Kolik lodí posíláte mezi zákazníky
Pokud vám jde z marketingové hatmatilky občas hlava kolem, následující analogie jednoduše vystihuje, o co nám při prodeji vlastně jde.
Přečíst celý článekSkrytý poklad ve vaší firmě
V pohádce o Šípkové Růžence přišel princ k nevěstě a polovině království tak, že probudil spící princeznu. Něco podobného můžete udělat i vy.
Přečíst celý článekJak odměňujete zákazníky, kteří vám přivedou další
Jedno ze základních motivačních pravidel říká, že lidé opakují to, za co jsou odměňováni. A stejné pravidlo platí i u zákazníků, kteří jsou s vaší firmou natolik spokojeni, že k vám přivedou své přátele.
Přečíst celý článekZnáte nevyslovené pochybnosti svých zákazníků?
Minulý týden jsme se dívali na námitky, kterými zákazníci při nákupu reagují nahlas. Obavy zákazníků mají ale ještě jednu formu – tu nevyslovenou.
Přečíst celý článekJak skutečný je zákazníkův nezájem?
Jedním z prvních výrazů, které se v pozici zákazníka naučíme vyslovovat, jsou projevy nezájmu a námitky: Nemám čas; Nemám peníze; Jen se dívám; Teď to pro nás nemá smysl, zkuste za půl roku; Jsme spokojeni se stávajícím dodavatelem; U konkurence to mají levnější.
Přečíst celý článekJak dosáhnout toho, aby zákazník přesvědčil sám sebe
Potřebujete nový notebook? Ano. Líbí se vám tato barva? Ano. Souhlasíte s tím, že to je výhodná nabídka? Ano. Koupíte si ho? Ne.
Přečíst celý článekJak bez další práce nebo námahy zvýšit tržby a zisk
Slyšeli jste už větu, po jejímž vyslovení zákazníci okamžitě zvýší svou objednávku u vaší firmy na dvojnásobek? Znáte postup, jak upoutat pozornost i těch zákazníků, kteří dnes tvrdí „Nechci se s vámi setkat, nemám zájem, nechci nic kupovat.“? A pomohlo by vám několik malých změn zvýšit tržby a zisk o 15, 20, 30 nebo více procent? Určitě si v tuto chvíli říkáte, že to je nemožné. A říkali jsme si to i my.
Přečíst celý článekCo ve skutečnosti prodáváte po telefonu?
Minulý týden jsme psali, že o úspěšnosti písemných nabídek rozhoduje první věta. Stejný postup ale můžete použít např. i při telefonování a sjednávání schůzek.
Přečíst celý článekJak oživit vaše písemné nabídky
„Předem mého dopisu dovolte, abych vám představil naši firmu. Již od roku 1991 pracujeme pro firmy...“ Nuda, že? Přitom obdobným způsobem začíná velká většina dopisů, které končí na mém a předpokládám i na vašem stole.
Přečíst celý článekProč vás odmítli?
Každá knížka o prodeji připomíná fakt, že k tomu, abychom více prodávali, musíme oslovit více zákazníků. To je sice pravda, ale jen částečná. A navíc zbytečně pracná.
Přečíst celý článek