Novinky

Co ve skutečnosti prodáváte po telefonu?

Minulý týden jsme psali, že o úspěšnosti písemných nabídek rozhoduje první věta. Stejný postup ale můžete použít např. i při telefonování a sjednávání schůzek.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 28. 3. 2014
  • 1 min
Co ve skutečnosti prodáváte po telefonu?

Mnoho firem se snaží při sjednávání schůzek po telefonu prezentovat celou svou nabídku. Stejně jako v písemné nabídce máme ale i po telefonu jen pár vteřin na to, abychom zákazníka zaujali, jinak nám položí sluchátko.

Můžete tedy začít oním klasickým: „Dobrý den pane X, volám abych si domluvil schůzku. Chtěl bych vám představit naši firmu, co děláme, jak pracujeme a nabídnout vám naše produkty".

Anebo můžete totéž přeformulovat tak, aby to zákazníka zaujalo: „Dobrý den pane X. Vím, že vaše firma používá X, a protože jsme připravili návod, jak můžete při X ušetřit až 35 000 Kč měsíčně, rád bych se za vámi na pět minut zastavil a předal vám jej osobně".

Při sjednávání schůzek po telefonu neprodáváte ještě naši nabídku. Jediné, o co se snažíte, je získat souhlas se schůzkou. A z vašeho úvodu a celého rozhovoru musí tedy vyplynout, že je pro zákazníka výhodné nám těch pár minut věnovat.

Jak tento týden vyzkoušíte tento způsob sjednávání schůzek po telefonu?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2