Novinky

Jak oživit vaše písemné nabídky

„Předem mého dopisu dovolte, abych vám představil naši firmu. Již od roku 1991 pracujeme pro firmy...“ Nuda, že? Přitom obdobným způsobem začíná velká většina dopisů, které končí na mém a předpokládám i na vašem stole.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 21. 3. 2014
  • 0 min
Jak oživit vaše písemné nabídky

Musíme si to přiznat: Zákazníka naše firma vůbec nezajímá. A už od prvního řádku chce slyšet, jak mu pomůžeme, kolik mu ušetříme a jak ho zbavíme starostí:

„Od příštího pondělí můžete telefonovat za polovinu a v tomto dopise vám chci ukázat, jak...“ nebo „Pokud jste spokojený s vašim současným dodavatelem produktů/služeb X, chci vás upozornit na jedno nebezpečí, které vás může připravit až o 11 253 Kč měsíčně...".

Každý z nás třídí poštu nad odpadkovým košem. A právě první věty dopisu/letáku/nabídky rozhodují o tom, zda si přečteme i zbytek. Anebo zda jej hodíme do koše.

Jak změníte tento týden úvod vašich písemných nabídek tak, aby zákazníky zaujaly hned první větou?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2