Novinky

Znáte nevyslovené pochybnosti svých zákazníků?

Minulý týden jsme se dívali na námitky, kterými zákazníci při nákupu reagují nahlas. Obavy zákazníků mají ale ještě jednu formu – tu nevyslovenou.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 25. 4. 2014
  • 1 min
Znáte nevyslovené pochybnosti svých zákazníků?

Kromě toho, co říkáme nahlas, se nám totiž v hlavě mele ještě spousta dalších pochybností:

  1. Já to koupím, přinesu to domů a tam zjistím, že se to tam nehodí. 
  2. Já to koupím, ukážu to šéfovi a ten se naštve, že jsem vybral špatně. 
  3. Já to koupím a pak zjistím, že kdybych se podíval jinam, sehnal bych to levněji. 
  4. Já to koupím a nakonec to nebudu ani používat.
  5. Já to koupím a oni druhý den vymyslí něco lepšího. 
  6. Já to koupím a zaměstnanci s tím nebudou chtít pracovat.
  7. Já to koupím a oni to dají druhý den do výprodeje.

Pokud víte, jaké nevyslovené pochybnosti se honí hlavou vašim zákazníkům, můžete vaši prezentaci připravit tak, aby na ně odpovídala už dopředu: „Možná vás napadlo, že si X přinesete domů a pak zjistíte, že vám nebude ladit s Y. Nemusíte mít ale obavy, protože to jsme za vás vyřešili následovně."

Jak budete během následujících sedmi dní zjišťovat a shromažďovat nevyslovené obavy vašich zákazníků?

Autor: Pavel Řehulka