Jakzvýšitprodej.cz

Jak vás vidí zákazníci?
Novinky

Jak vás vidí zákazníci?

Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem zákazníci spokojeni?

Přečíst celý článek
E-mailová past
Novinky

E-mailová past

E-maily nám šetří práci. Ale kradou nám také zákazníky. Proč?

Přečíst celý článek
Aby taky něco vymysleli
Novinky

Aby taky něco vymysleli

Když jsem se nedávno bavil s jedním klientem, jak využívá k prodeji své pracovníky, odpověděl mi bez okolků: „Tady musím vymýšlet všechno sám. Už jsem jim několikrát říkal, ať s něčím taky přijdou. Ale je napadne tak maximálně více inzerátů v novinách nebo že větší slevy...“ Jak se tomu vyhnout?

Přečíst celý článek
Co motivuje k nákupu celé firmy?
Novinky

Co motivuje k nákupu celé firmy?

V předchozích dílech jsme si říkali, že k základním motivátorům jednotlivců patří vydělané nebo naopak ušetřené peníze, ušetřený čas, výsledky bez práce nebo třeba potřeba být pochválen. Otázka však zní, jak prodávat, když je zákazníkem firma?

Přečíst celý článek
Co motivuje zákazníky? Pochvala a obdiv
Novinky

Co motivuje zákazníky? Pochvala a obdiv

Psychologové to opakují už několik let – mnoho lidí touží jednoduše po tom, aby je někdo pochválil. Chceme-li získat od zaměstnanců vyšší výkon, máme je chválit. Chceme-li si udržet partnerské vztahy, máme svému partnerovi občas vyseknout poklonu. A chceme-li prodat naše produkty, máme zákazníkům ukázat, jak po jejich nákupu získají pochvalu zase oni.

Přečíst celý článek
Co motivuje zákazníky? Koláče bez práce
Novinky

Co motivuje zákazníky? Koláče bez práce

Jako děti jsme skoro v každé pohádce slýchávali, že „bez práce nejsou koláče“. Když jsme ale později zjistili, že někteří mají koláče, i když nepracují, začalo nám to vrtat hlavou. A od té doby si říkáme, že tomu musíme přijít na kloub. Stejně uvažují i naši zákazníci a „výsledky bez námahy“ jsou tak velkým motivátorem.

Přečíst celý článek
Co motivuje zákazníky? Líbit se ostatním
Novinky

Co motivuje zákazníky? Líbit se ostatním

„Líbím se ti?“ Tuto otázku nekladou jen školačky svým čerstvým láskám, ale také dospělí. A to dokonce i tehdy, když nic neříkají a pouze doufají, že jim někdo jejich nové oblečení, sestřih, auto, boty nebo cokoli dalšího pochválí. Jak toho využít v obchodě?

Přečíst celý článek
Co motivuje zákazníky? Více času pro sebe
Novinky

Co motivuje zákazníky? Více času pro sebe

Pokud jste na tom stejně jako já, největší problém máte s časem. Každý den máme k dispozici jen 24 hodin a další nemůžeme získat, ani kdybychom si připlatili.

Přečíst celý článek
Co motivuje zákazníky? Úspora
Novinky

Co motivuje zákazníky? Úspora

Jestliže jedním z lidských motivů je vydělat peníze, pak hned druhým, který na to navazuje, je peníze ušetřit.

Přečíst celý článek
Novinky

Co motivuje zákazníky? Výdělek

Protože se často odvolávám na pravidlo, že zákazník nekupuje náš produkt, ale to, co mu produkt přinese, v následujících dílech této série se společně podíváme na to, co zákazníky skutečně motivuje k nákupu.

Přečíst celý článek