Novinky

Co motivuje zákazníky? Výdělek

Protože se často odvolávám na pravidlo, že zákazník nekupuje náš produkt, ale to, co mu produkt přinese, v následujících dílech této série se společně podíváme na to, co zákazníky skutečně motivuje k nákupu.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 17. 7. 2015
  • 1 min

Mnoho lidí totiž tvrdí, že je to nejnižší cena. Ale ti samí pak musí uznat, že doma nemají jen ty nejlevnější produkty, které na trhu existují. Cena je samozřejmě důležitá, stejně tak jsou ale důležité i ostatní faktory.

Motivátor číslo 1 - Zákazníci chtějí vydělat peníze

Pokud prodáváme naše produkty dalším firmám a ony je prodávají zase dále, nekupují si od nás produkty, ale příležitost vydělat na jejich prodeji.

Jsou-li zákazníci soukromé osoby, jejich cílem může být vyšší výdělek v zaměstnání, vyšší výnos jejich investic nebo třeba to, že dají v zaměstnání výpověď a začnou podnikat (s představou vyššího příjmu).

Motiv vyššího výdělku není přirozeně univerzální a nestačí jen prohlásit „kupte si náš produkt a vyděláte více“. K tomu, abychom zákazníka přesvědčili, musíme toto základní prázdné prohlášení naplnit obsahem. Tedy vysvětlením, jak to funguje, proč je možné vydělat více a kolik už třeba s naší pomocí ostatní vydělali.

Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, aby ukazovala zákazníkům, jak jim pomůžete vydělat více peněz?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2