Jak vás vidí zákazníci?
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem zákazníci spokojeni?
Pokud jste se svými pracovníky přímo „na place“, máte jistotu, že zákazníkům pomáhají podle vašich představ. Co když tam ale nejste? Funguje perfektní servis a ochota pomoci i v těchto případech?
Jeden ze způsobů, jak to zjistit, je „tajný zákazník“.
Dotyčný zatelefonuje do vaší firmy, navštíví prodejnu nebo provede zkušební nákup.
Následně vám připraví zprávu o tom, jak se k němu vaši pracovníci chovali a v čem viděl nedostatky.
Specializované firmy si za tuto službu účtují i desítky tisíc korun, tajný nákup mohou provést zdarma ale i vaši přátelé nebo příbuzní.
Někdy je to nepříjemné procitnutí.
Jak v následujících sedmi dnech prověříte, jak vás vidí vaši zákazníci?
Autor: Pavel Řehulka