Novinky

E-mailová past

E-maily nám šetří práci. Ale kradou nám také zákazníky. Proč?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 11. 9. 2015
  • 0 min
E-mailová past

Mnozí si pochvalují, že jednání se zákazníky je mnohem rychlejší a jednodušší: „Přijde e-mail, připravíme nabídku, pošleme ji nazpět e-mailem, nemusíme nikam jezdit.“

Toto pohodlí je ale past.

Protože už totiž se zákazníky nejednáme osobně, ztrácíme přehled o tom, co se u nich děje. A otevíráme tak dveře naší konkurenci.

E-mail je tedy dobrým pomocníkem pro kontakt se zákazníky. A pokud máte zákazníky roztroušené po celé republice, právě e-mail je nástrojem, jak s nimi být v kontaktu.

Ať se ale v e-mailu snažíme, jak chceme, nikdy jím nenahradíme osobní schůzku. Ani telefonický rozhovor.

Jak ve vaší firmě tento týden prověříte, zda neztrácíte zákazníky spoléháním na e-mail?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2