Novinky

Co motivuje zákazníky? Pochvala a obdiv

Psychologové to opakují už několik let – mnoho lidí touží jednoduše po tom, aby je někdo pochválil. Chceme-li získat od zaměstnanců vyšší výkon, máme je chválit. Chceme-li si udržet partnerské vztahy, máme svému partnerovi občas vyseknout poklonu. A chceme-li prodat naše produkty, máme zákazníkům ukázat, jak po jejich nákupu získají pochvalu zase oni.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 21. 8. 2015
  • 0 min
Co motivuje zákazníky? Pochvala a obdiv

Potřeba být oceněn, pochválen, obdivován a milován patří mezi základní lidské touhy.

Nikdo z nás nechce být osamělý, chceme mít přátele, chceme prožívat lásku, chceme se cítit oceněni, milováni, obdivováni a uznáváni. Tato potřeba je mnohdy natolik velká, že má pro nás větší hodnotu, než X ušetřených procent z nákupní ceny u levnější konkurence.

Chceme-li tedy využít tento motiv k prodeji, můžeme zákazníka sami pochválit. Zejména bychom ale měli najít způsob, jak může získat další pochvalu od svých přátel a kolegů tím, že vybere právě náš produkt.

Za co v následujícím týdnu pochválíte vaše zákazníky a jak mohou získat další pochvalu od svých kolegů, přátel, šéfů a kamarádů nákupem právě vašich produktů?

Autor: Jan Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2