Co motivuje zákazníky? Více času pro sebe
Pokud jste na tom stejně jako já, největší problém máte s časem. Každý den máme k dispozici jen 24 hodin a další nemůžeme získat, ani kdybychom si připlatili.
Tentýž problém mají naši zákazníci. A právě proto je čas dalším motivátorem k nákupu.
Zaměstnaní lidé chtějí získat více času na zábavu. Extroverty potěší, když jim váš produkt či služby sníží čas nutný pro administrativu, kterou nesnáší. A všichni chceme získat čas na aktivity, které nás baví a přináší nám potěšení.
Nestačí ale jen sdělit „náš produkt pomáhá šetřit čas“. Musíme udělat ještě jeden krok: ukázat zákazníkovi, jak se tato úspora času projeví v jeho životě.
Pomáhá-li tedy náš produkt šetřit čas, naším argumentem není fakt, že zákazník získá o hodinu denně navíc. Tuto holou informaci totiž pustí jedním uchem dovnitř a druhým ven.
Argumentem, který zákazníka zasáhne, se tato informace stane až v momentě, kdy dodáme, že náš produkt mu ušetří každý den hodinu času, a on tak – třeba jako vášnivý lyžař – získá „každý týden dalších sedm bezstarostných hodin lyžování v čerstvém prašanu.“
Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, aby ukazovala zákazníkům, kolik času navíc získají a jak jej mohou využít?
Autor: Pavel Řehulka