Novinky

Co motivuje zákazníky? Více času pro sebe

Pokud jste na tom stejně jako já, největší problém máte s časem. Každý den máme k dispozici jen 24 hodin a další nemůžeme získat, ani kdybychom si připlatili.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 31. 7. 2015
  • 1 min
Co motivuje zákazníky? Více času pro sebe

Tentýž problém mají naši zákazníci. A právě proto je čas dalším motivátorem k nákupu.

Zaměstnaní lidé chtějí získat více času na zábavu. Extroverty potěší, když jim váš produkt či služby sníží čas nutný pro administrativu, kterou nesnáší. A všichni chceme získat čas na aktivity, které nás baví a přináší nám potěšení.

Nestačí ale jen sdělit „náš produkt pomáhá šetřit čas“. Musíme udělat ještě jeden krok: ukázat zákazníkovi, jak se tato úspora času projeví v jeho životě.

Pomáhá-li tedy náš produkt šetřit čas, naším argumentem není fakt, že zákazník získá o hodinu denně navíc. Tuto holou informaci totiž pustí jedním uchem dovnitř a druhým ven.

Argumentem, který zákazníka zasáhne, se tato informace stane až v momentě, kdy dodáme, že náš produkt mu ušetří každý den hodinu času, a on tak – třeba jako vášnivý lyžař – získá „každý týden dalších sedm bezstarostných hodin lyžování v čerstvém prašanu.“

Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, aby ukazovala zákazníkům, kolik času navíc získají a jak jej mohou využít?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2