Jakzvýšitprodej.cz

Kolik lodí posíláte mezi zákazníky
Novinky

Kolik lodí posíláte mezi zákazníky

Pokud vám jde z marketingové hatmatilky občas hlava kolem, následující analogie jednoduše vystihuje, o co nám při prodeji vlastně jde.

Přečíst celý článek
Skrytý poklad ve vaší firmě
Novinky

Skrytý poklad ve vaší firmě

V pohádce o Šípkové Růžence přišel princ k nevěstě a polovině království tak, že probudil spící princeznu. Něco podobného můžete udělat i vy.

Přečíst celý článek
Jak odměňujete zákazníky, kteří vám přivedou další
Novinky

Jak odměňujete zákazníky, kteří vám přivedou další

Jedno ze základních motivačních pravidel říká, že lidé opakují to, za co jsou odměňováni. A stejné pravidlo platí i u zákazníků, kteří jsou s vaší firmou natolik spokojeni, že k vám přivedou své přátele.

Přečíst celý článek
Znáte nevyslovené pochybnosti svých zákazníků?
Novinky

Znáte nevyslovené pochybnosti svých zákazníků?

Minulý týden jsme se dívali na námitky, kterými zákazníci při nákupu reagují nahlas. Obavy zákazníků mají ale ještě jednu formu – tu nevyslovenou.

Přečíst celý článek
Jak skutečný je zákazníkův nezájem?
Novinky

Jak skutečný je zákazníkův nezájem?

Jedním z prvních výrazů, které se v pozici zákazníka naučíme vyslovovat, jsou projevy nezájmu a námitky: Nemám čas; Nemám peníze; Jen se dívám; Teď to pro nás nemá smysl, zkuste za půl roku; Jsme spokojeni se stávajícím dodavatelem; U konkurence to mají levnější.

Přečíst celý článek
Jak dosáhnout toho, aby zákazník přesvědčil sám sebe
Novinky

Jak dosáhnout toho, aby zákazník přesvědčil sám sebe

Potřebujete nový notebook? Ano. Líbí se vám tato barva? Ano. Souhlasíte s tím, že to je výhodná nabídka? Ano. Koupíte si ho? Ne.

Přečíst celý článek
Jak bez další práce nebo námahy zvýšit tržby a zisk
Novinky

Jak bez další práce nebo námahy zvýšit tržby a zisk

Slyšeli jste už větu, po jejímž vyslovení zákazníci okamžitě zvýší svou objednávku u vaší firmy na dvojnásobek? Znáte postup, jak upoutat pozornost i těch zákazníků, kteří dnes tvrdí „Nechci se s vámi setkat, nemám zájem, nechci nic kupovat.“? A pomohlo by vám několik malých změn zvýšit tržby a zisk o 15, 20, 30 nebo více procent? Určitě si v tuto chvíli říkáte, že to je nemožné. A říkali jsme si to i my.

Přečíst celý článek
Co ve skutečnosti prodáváte po telefonu?
Novinky

Co ve skutečnosti prodáváte po telefonu?

Minulý týden jsme psali, že o úspěšnosti písemných nabídek rozhoduje první věta. Stejný postup ale můžete použít např. i při telefonování a sjednávání schůzek.

Přečíst celý článek
Jak oživit vaše písemné nabídky
Novinky

Jak oživit vaše písemné nabídky

„Předem mého dopisu dovolte, abych vám představil naši firmu. Již od roku 1991 pracujeme pro firmy...“ Nuda, že? Přitom obdobným způsobem začíná velká většina dopisů, které končí na mém a předpokládám i na vašem stole.

Přečíst celý článek
Proč vás odmítli?
Novinky

Proč vás odmítli?

Každá knížka o prodeji připomíná fakt, že k tomu, abychom více prodávali, musíme oslovit více zákazníků. To je sice pravda, ale jen částečná. A navíc zbytečně pracná.

Přečíst celý článek