Jakzvýšitprodej.cz
Jak vás vidí zákazníci?
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem zákazníci spokojeni?
Přečíst celý článekE-mailová past
E-maily nám šetří práci. Ale kradou nám také zákazníky. Proč?
Přečíst celý článekAby taky něco vymysleli
Když jsem se nedávno bavil s jedním klientem, jak využívá k prodeji své pracovníky, odpověděl mi bez okolků: „Tady musím vymýšlet všechno sám. Už jsem jim několikrát říkal, ať s něčím taky přijdou. Ale je napadne tak maximálně více inzerátů v novinách nebo že větší slevy...“ Jak se tomu vyhnout?
Přečíst celý článekCo motivuje k nákupu celé firmy?
V předchozích dílech jsme si říkali, že k základním motivátorům jednotlivců patří vydělané nebo naopak ušetřené peníze, ušetřený čas, výsledky bez práce nebo třeba potřeba být pochválen. Otázka však zní, jak prodávat, když je zákazníkem firma?
Přečíst celý článekCo motivuje zákazníky? Pochvala a obdiv
Psychologové to opakují už několik let – mnoho lidí touží jednoduše po tom, aby je někdo pochválil. Chceme-li získat od zaměstnanců vyšší výkon, máme je chválit. Chceme-li si udržet partnerské vztahy, máme svému partnerovi občas vyseknout poklonu. A chceme-li prodat naše produkty, máme zákazníkům ukázat, jak po jejich nákupu získají pochvalu zase oni.
Přečíst celý článekCo motivuje zákazníky? Koláče bez práce
Jako děti jsme skoro v každé pohádce slýchávali, že „bez práce nejsou koláče“. Když jsme ale později zjistili, že někteří mají koláče, i když nepracují, začalo nám to vrtat hlavou. A od té doby si říkáme, že tomu musíme přijít na kloub. Stejně uvažují i naši zákazníci a „výsledky bez námahy“ jsou tak velkým motivátorem.
Přečíst celý článekCo motivuje zákazníky? Líbit se ostatním
„Líbím se ti?“ Tuto otázku nekladou jen školačky svým čerstvým láskám, ale také dospělí. A to dokonce i tehdy, když nic neříkají a pouze doufají, že jim někdo jejich nové oblečení, sestřih, auto, boty nebo cokoli dalšího pochválí. Jak toho využít v obchodě?
Přečíst celý článekCo motivuje zákazníky? Více času pro sebe
Pokud jste na tom stejně jako já, největší problém máte s časem. Každý den máme k dispozici jen 24 hodin a další nemůžeme získat, ani kdybychom si připlatili.
Přečíst celý článekCo motivuje zákazníky? Úspora
Jestliže jedním z lidských motivů je vydělat peníze, pak hned druhým, který na to navazuje, je peníze ušetřit.
Přečíst celý článekCo motivuje zákazníky? Výdělek
Protože se často odvolávám na pravidlo, že zákazník nekupuje náš produkt, ale to, co mu produkt přinese, v následujících dílech této série se společně podíváme na to, co zákazníky skutečně motivuje k nákupu.
Přečíst celý článek