Obchod
Na kolik si zákazníci cení vaši bezplatnou službu?
Mnoho firem nabízí ve snaze získat zákazníky poradenskou službu zdarma. Často si ale stěžují, že zákazníci na tuto nabídku nereagují tak, jak by si představovaly. A že si zákazníci vůbec neuvědomují, že jen provedením této služby mohou ušetřit peníze.
Přečíst celý článekPřiznáváte vadu?
Víte, co se stane, když vám budu tvrdit, že dokážu zvýšit účinnost jakékoliv reklamy na světě? Nebudete mi věřit – a právem.
Přečíst celý článekJak okamžitě zvýšit zákazníkovu útratu
Minulý týden jsem vám prozradil, jak máte zákazníka podpořit v tom, aby u vás utratil co nejvíce. Pokud vám ale stále vrtá hlavou, jak to udělat, můžete začít tzv. metodou balíčkování.
Přečíst celý článekDáváte zákazníkovi příležitost, aby u vás utratil více?
Každý zákazník, který vstoupí do vaší prodejny, kanceláře, dílny, nebo přijde na vaše webové stránky, je připraven utratit peníze. A právě vaše prodejní schopnosti rozhodují o tom, jak velká částka to bude.
Přečíst celý článekJak na to: Etický kodex e-mailingu
Objem spamu v elektronických schránkách se každý rok navyšuje. Aby za spam nebylo považováno i vaše případné obchodní sdělení, které zasíláte svým zákazníkům prostřednictvím newsletteru, podívejte se na Etický kodex e-mailingu.
Přečíst celý článekO kolik musíte po slevě zvýšit prodej?
Minulý týden jsme si připomenuli, že slevy jsou pro mnoho firem první reakcí na jakékoliv prodejní překážky (Klesá prodej? Dáme slevu!), mnohdy ale poskytujete slevy i tam, kde by zákazník koupil za plnou cenu, a zbytečně se tak připravujete o peníze. To ale není všechno.
Přečíst celý článekKolik vás stojí zbytečné slevy?
Pokud v poslední době vaši zákazníci často namítají, že u konkurence to mají levnější, a vyžadují od vás ještě větší slevu, reakce vašich pracovníků rozhodne, zda peníze vyděláte, nebo o ně přijdete.
Přečíst celý článekVoláte zákazníkům, jen když chcete peníze?
Dobrý den, já bych si s vámi chtěl domluvit schůzku za účelem představení našeho produktu. Dobrý den, mám pro vás nabídku a chtěl bych vám ji v pátek ukázat. Dobrý den, chtěl bych vás pozvat na naši prezentační akci.
Přečíst celý článekJaké zákazníky přitahujete?
Diskusi o nejlepších a nejhorších zákaznících máme za sebou. Nyní ale musí zákonitě zaznít i ta třetí otázka: Jaký typ zákazníků vaše firma přitahuje?
Přečíst celý článekVíte, které zákazníky nechcete?
Minulý týden jsme hledali zákazníky, kteří jsou pro vaši firmu klíčoví. Víte ale také, jak vypadají zákazníci, které nechcete přitahovat?
Přečíst celý článek