Jakzvýšitprodej.cz
Jak zní vaše osobní půlminutová reklama?
Víte, co vaši lidé odpovídají na otázku „Čím se zabývá vaše firma?“? Takový řidič speditérské firmy pravděpodobně odpoví, že dělá šoféra ve firmě Přeprava s.r.o. a že po městě rozváží zboží.
Přečíst celý článekKolik vás skutečně stojí získání jedné objednávky?
Pokud jste někdy jednali s prodejci inzertní plochy, následující nabídku důvěrně znáte: „Za 20 000 korun vám zveřejníme v našich novinách inzerát. A oslovíte tím 70 000 potenciálních zákazníků!“
Přečíst celý článekVíte o prodeji už skutečně všechno?
Představte si, že jste poprvé na návštěvě u lékaře a on vás hned v úvodu přivítá slovy: „Lidské tělo je stejné už tisíce let a to, co jsem se naučil v padesátých letech na medicíně, mi bohatě stačí…"
Přečíst celý článekJak opatrujete to nejcennější, co ve firmě máte?
Mnoho lidí považuje za majetek domy, auta a stroje. Skutečné bohatství firmy ale leží jinde.
Přečíst celý článekJak úspěšná je vaše internetová prezentace?
Mnoho firem utrácí desítky tisíc korun za svou internetovou propagaci. Vůbec přitom ale nesledují, zda jim vlastně vydělává nějaké peníze.
Přečíst celý článekNejvětší „tajemství“ prosperujících firem
Dnešní tip slibuje „tajemství“, uvozovky ale uvádím schválně. Oním tajemstvím je totiž postup, který mnoho z nás přehlíží. Získáme nebo vymyslíme produkt, přijdeme za zákazníkem s nabídkou, zákazník si jej koupí a my začneme hledat další zákazníky, kterým bychom jej mohli nabídnout.
Přečíst celý článekNa co si stěžují zákazníci u vaší konkurence?
Minulý týden jsem vám popisoval, jak zákazníci chtějí slyšet, v čem je vaše firma jiná než ostatní. Pokud svou odlišnost stále hledáte, zkuste následující rady.
Přečíst celý článekProč si to mám koupit právě u vás?
Jedna z prvních otázek, kterou ve firmách kladu při osobních konzultacích, zní: „Proč si mají zákazníci vybrat vás, a ne vaši konkurenci?“
Přečíst celý článekJe vás vidět na internetu?
Víte, jak rychle na vaši firmu narazí na internetu člověk, který uvažuje o koupi vašich produktů či služeb? Nepříjemným překvapením pro mnoho firem je odpověď, že vlastně nejsou vůbec vidět.
Přečíst celý článekKoho oslovit, aby na vaši nabídku reagoval
Pokud prodáváte své produkty firmám nebo do domácností, mnohdy si musíte odpovědět na otázku, komu je vlastně nabídnout?
Přečíst celý článek