Novinky

Jak úspěšná je vaše internetová prezentace?

Mnoho firem utrácí desítky tisíc korun za svou internetovou propagaci. Vůbec přitom ale nesledují, zda jim vlastně vydělává nějaké peníze.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvyšítprodej.cz
  • 27. 6. 2014
  • 1 min
Jak úspěšná je vaše internetová prezentace?

Když se totiž zeptám, kolik mají každý měsíc návštěvníků, jak a odkud na jejich stránky přicházejí, a jaký je jejich konverzní poměr, koukají na mě, jako bych mluvil cizím jazykem.

Internetové stránky nejsou nic jiného než další prodejce, jehož úkolem je přivést zákazníky a prodat jim vaše produkty. Žádného prodejce nebudete platit, pokud vám nevydělá více, než kolik stojí jeho výplata a náklady na auto a telefon. A stejným finančním měřítkem musíme proto hodnotit i své internetové stránky.

Jak s oblibou říkám, internetové stránky nejsou nic jiného, než obchod, který jsme si na internetu postavili. A protože jsme jej postavili v hlubokém lese, musíme jej neustále propagovat. Musíme přesně vědět, co chceme, aby návštěvníci po příchodu udělali (a grafikou a textem je k tomu navádět). A nakonec také musíme vyhodnocovat, zda se nám všechna tato práce vyplácí.

Jak v následujících sedmi dnech zkontrolujete úspěšnost svých stránek?

Autor: Pavel Řehulka