Novinky

Jak zní vaše osobní půlminutová reklama?

Víte, co vaši lidé odpovídají na otázku „Čím se zabývá vaše firma?“? Takový řidič speditérské firmy pravděpodobně odpoví, že dělá šoféra ve firmě Přeprava s.r.o. a že po městě rozváží zboží.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 25. 7. 2014
  • 1 min

Pokud ho ale poučíte, že jeho představení musí obsahovat důvody, proč by si měl zákazník vybrat právě vás (a v ideálním případě mu to napíšete, aby se to mohl naučit), může vaši firmu představit následovně: „Já ti dám vizitku a vzpomeň si na mě, až budeš potřebovat něco rychle odvézt. Dělám šoféra ve firmě Express a my se specializujeme na špeditérský krizovky. Zavoláš a my ti garantujeme, že během 60 minut budeš mít před domem dodávku, do který si můžeš naložit materiál, zboží, paletu... cokoliv... a my ti to okamžitě v rámci města převezeme, kam budeš chtít. A tu rychlost máš u nás zadarmo, protože si na kilometr účtujeme stejně, jako konkurence."

První klasickou odpověď posluchač zapomene ihned poté, co ji vyslovíme. V druhém případě se ale zarazí - podobně formulované představení asi ještě neslyšel. A až se bude příště bavit s někým, kdo bude chtít něco někam odvézt, můžete se spolehnout, že si vzpomene a doporučí právě vaši firmu.

Vaše třicetivteřinová osobní reklama totiž navazovala na to, co zákazníky trápí a jak jejich problémy pomáháte vyřešit.

Jak v následujících sedmi dnech zkontrolujete a upravíte způsob, jakým vaši lidé představují vaši firmu?

Autor: Pavel Řehulka