Novinky

Kolik vás skutečně stojí získání jedné objednávky?

Pokud jste někdy jednali s prodejci inzertní plochy, následující nabídku důvěrně znáte: „Za 20 000 korun vám zveřejníme v našich novinách inzerát. A oslovíte tím 70 000 potenciálních zákazníků!“

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 18. 7. 2014
  • 1 min
Kolik vás skutečně stojí získání jedné objednávky?

V přepočtu na oslovenou osobu vypadá těch 28 haléřů na osobu zajímavě. Naše nadšení ale opadne, když si spočítáme, kolik objednávek nám taková reklama přinesla.

Pokud jich totiž bude jen 10, přivedení jednoho zákazníka s objednávkou vás ve skutečnosti stálo 2 000 Kč. A to – podle toho, co prodáváte – může být více, než kolik na celé objednávce vyděláte.

Reklama je jen dalším způsobem, jak získat objednávku. Při výběru a srovnávání inzerce v novinách, katalozích, na internetu nebo v rádiu tedy nás tedy nezajímá celková částka, ale částka, kterou zaplatíme za jednu objednávku.

Ano, někdy má logiku investovat peníze i do reklamy, která nám nepřinese konkrétní objednávky a jejím cílem je například otevřít dveře a usnadnit jednání svým prodejcům.

Ve většině případů ale od reklamy očekáváme, že nám přinese více peněz, než kolik jsme do ní vložili. A opakovat proto budeme jen tu, která je skutečně výdělečná.

Nejlevnějším způsobem, jak získat objednávku, je dosáhnout toho, aby za vámi chodili zákazníci sami od sebe. Protože právě vaše nabídka je to první, co je napadne, když se objeví problém, který pomáháte vyřešit.

Jak v následujících sedmi dnech prověříte, kolik platíte za jednu objednávku získanou různými formami propagace?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2