Jakzvýšitprodej.cz
Voláte zákazníkům, jen když chcete peníze?
Dobrý den, já bych si s vámi chtěl domluvit schůzku za účelem představení našeho produktu. Dobrý den, mám pro vás nabídku a chtěl bych vám ji v pátek ukázat. Dobrý den, chtěl bych vás pozvat na naši prezentační akci.
Přečíst celý článekJaké zákazníky přitahujete?
Diskusi o nejlepších a nejhorších zákaznících máme za sebou. Nyní ale musí zákonitě zaznít i ta třetí otázka: Jaký typ zákazníků vaše firma přitahuje?
Přečíst celý článekVíte, které zákazníky nechcete?
Minulý týden jsme hledali zákazníky, kteří jsou pro vaši firmu klíčoví. Víte ale také, jak vypadají zákazníci, které nechcete přitahovat?
Přečíst celý článekO které zákazníky nesmíte přijít?
Představte si, že si musíte ze svých zákazníků vybrat 20 % těch, které si chcete ponechat. A všem ostatním musíte napsat dopis, že už jim bohužel vaše služby a produkty nebudete dodávat. Které zákazníky si chcete ponechat? Jmenovitě?
Přečíst celý článekProč vlastně odešli?
Před několika týdny jsem psal, že databáze zákazníků vám odhalí ty, kteří už u vás delší dobu nic nekoupili. A že se jim můžete připomenout. Někteří koupí a někteří ne. A tento týden nás zajímají právě ti, kteří nás odmítnuli.
Přečíst celý článekJak prodávat pomocí bezplatné zkoušky
Minulý týden jsme si říkali, že zákazníci mají strach, zda splníme to, co jim slibujeme. Obavu zákazníků z nákupu můžeme překonat i tak, že jim dáme možnost naše produkty či služby nejdříve vyzkoušet.
Přečíst celý článekA dáte mi to písemně?
Naslibovat mi toho můžete spoustu, ale dáte mi to písemně? V době podvodů, podrazů a politiky plné šibalů má každý zákazník strach, že ho někdo okrade.
Přečíst celý článekBráníte zákazníkům nakupovat?
Minulý týden jsme z pozice potenciálního zákazníka hledali vaši firmu. Tentokrát si ale představte, že jste se jako nový zákazník rozhodli u vás něco koupit.
Přečíst celý článekDozví se o vás potenciální zákazníci?
Představte si na chvíli, že jste potenciálním zákazníkem vaší firmy. O existencí firmy zatím nevíte. Ale máte v úmyslu koupit něco z toho, co vaše firma prodává.
Přečíst celý článekZdarma informace o konkurenci
Chcete vědět, jaké novinky chystá vaše konkurence? Chcete se dozvědět, jakmile změní svůj ceník na internetu? Anebo chcete zjistit, kdy se na internetu objeví text s vaším jménem? Ukážu vám hned dva způsoby, jak to udělat – automaticky a navíc zdarma.
Přečíst celý článek