O které zákazníky nesmíte přijít?
Představte si, že si musíte ze svých zákazníků vybrat 20 % těch, které si chcete ponechat. A všem ostatním musíte napsat dopis, že už jim bohužel vaše služby a produkty nebudete dodávat. Které zákazníky si chcete ponechat? Jmenovitě?
- 12. 9. 2014
- 0 min
Na první pohled to vypadá jako teoretický příklad, ve skutečnosti je to ale každodenní praxe.
Naše standardy péče o zákazníky, reklamační postupy, rychlost dodání, kvalita provedení a spousta dalších drobností totiž každý den rozhodují o tom, zda se k nám zákazník vrátí nebo ne.
Vědí vaši pracovníci, které zákazníky - jmenovitě - si chcete za každých okolností udržet? A mají pravomoc řešit případné problémy tak, aby k jejich odchodu nikdy nedošlo?
Jak to během následujícího týdne změníte?
Autor: Pavel Řehulka