Dozví se o vás potenciální zákazníci?
Představte si na chvíli, že jste potenciálním zákazníkem vaší firmy. O existencí firmy zatím nevíte. Ale máte v úmyslu koupit něco z toho, co vaše firma prodává.
- 8. 8. 2014
- 0 min
Jak budete dodavatele těchto produktů hledat? Kde budete pátrat po dodavateli služby, kterou požadujete? Koho se budete ptát? Najdete vaši firmu v telefonním seznamu? Co se dozvíte, když zavoláte na informace, že chcete číslo na někoho, kdo prodává X? Koho vám doporučí lidé, na které se potenciální zákazníci obracejí?
Mnoho firem má pocit, že každý přece ví, kde jsme a co děláme. Zkuste si to ale ověřit. Možná budete překvapeni. Mnohem účinnější, než pasivní čekání na zákazníky, je přirozeně jejich aktivní oslovení.
Jak si v následujících sedmi dnech ověříte, jak rychle vás najdou potenciální zákazníci?
Autor: Pavel Řehulka