Jakzvýšitprodej.cz
Čeho se vaši zákazníci bojí?
Každý zákazník má při nákupu strach. Strach z toho, že výrobek nebude fungovat. Strach z toho, že objednaná služba neproběhne tak, jak bylo domluveno. Strach z toho, že realita bude zcela odlišná od slibů prodejců. Anebo strach z toho, že se na konci objeví nějaká opomenutná položka k doplacení.
Přečíst celý článekZa co můžete zákazníka pochválit?
Vzpomínáte, kdy jste naposledy dostali písemné poděkování za nákup od některého z vašich dodavatelů?
Přečíst celý článekO kolik přijdete ztrátou jediného zákazníka
Firmy si většinou myslí, že ztrátou jednoho zákazníka přijdou o pár desítek nebo stovek korun. Mimořádně o tisícikorunové částky. Pracovníci, kteří odpovídají, totiž často vnímají jen částku, kterou zákazník utratil při posledním nákupu.
Přečíst celý článekKdyž z ceny nechceme ustoupit
Před čtrnácti dny jsme si říkali, jak správně snižovat cenu. V mnoha případech ale cenu snižovat nechceme.
Přečíst celý článekNebezpečné chyby, které posílají vaše zákazníky ke konkurenci
Jakmile u nás jednou zákazník nakoupí, máme pocit, že naši firmu zná, a ví tedy, co mu můžeme nabídnout. Přesně tento postoj nás ale připravuje o zákazníky – přestaneme se totiž snažit. A otevíráme tak dveře konkurenci.
Přečíst celý článekJak správně snižovat cenu
Každý z nás má strach, že když vyslovíme cenu naší nabídky, zákazník se zarazí a odpoví, že to je moc drahé.
Přečíst celý článekJak správně uvádět cenový odhad
Někdy se stává, že zákazník nechce odpovídat na naše doplňující otázky. A požaduje po nás odhad ceny, aniž bychom přesně věděli, co po nás vlastně bude chtít – „Potřebuju tiskárny do firmy. Kolik to bude stát?“
Přečíst celý článekCo způsobuje „holá“ cena
Víte, jak vaši pracovníci odpovídají na otázku „Kolik to stojí?“? Pokud zákazníkovi odpoví „Cena je 24 500 korun.“, často uslyší pouhé „Děkuji, já se když tak ozvu.“ a následně zákazníka vidí nakupovat u levnější konkurence.
Přečíst celý článekJak získat nové zákazníky za 20 haléřů
Pokud hledají zákazníci vaše produkty na internetu, následující tip vám je pomůže přivést na vaše stránky třeba jen za 20 haléřů. Nebo méně.
Přečíst celý článekJak bojovat s levnější konkurencí
Pokud předkládáte před zákazníka písemnou nabídku a očekáváte, že ji bude srovnávat s ostatními, tento tip vám pomůže získat jeho objednávku i v případě, že mu konkurence nabídne lepší cenu.
Přečíst celý článek