Jakzvýšitprodej.cz

Čeho se vaši zákazníci bojí?
Novinky

Čeho se vaši zákazníci bojí?

Každý zákazník má při nákupu strach. Strach z toho, že výrobek nebude fungovat. Strach z toho, že objednaná služba neproběhne tak, jak bylo domluveno. Strach z toho, že realita bude zcela odlišná od slibů prodejců. Anebo strach z toho, že se na konci objeví nějaká opomenutná položka k doplacení.

Přečíst celý článek
Za co můžete zákazníka pochválit?
Novinky

Za co můžete zákazníka pochválit?

Vzpomínáte, kdy jste naposledy dostali písemné poděkování za nákup od některého z vašich dodavatelů?

Přečíst celý článek
O kolik přijdete ztrátou jediného zákazníka
Novinky

O kolik přijdete ztrátou jediného zákazníka

Firmy si většinou myslí, že ztrátou jednoho zákazníka přijdou o pár desítek nebo stovek korun. Mimořádně o tisícikorunové částky. Pracovníci, kteří odpovídají, totiž často vnímají jen částku, kterou zákazník utratil při posledním nákupu.

Přečíst celý článek
Když z ceny nechceme ustoupit
Novinky

Když z ceny nechceme ustoupit

Před čtrnácti dny jsme si říkali, jak správně snižovat cenu. V mnoha případech ale cenu snižovat nechceme.

Přečíst celý článek
Nebezpečné chyby, které posílají vaše zákazníky ke konkurenci
Novinky

Nebezpečné chyby, které posílají vaše zákazníky ke konkurenci

Jakmile u nás jednou zákazník nakoupí, máme pocit, že naši firmu zná, a ví tedy, co mu můžeme nabídnout. Přesně tento postoj nás ale připravuje o zákazníky – přestaneme se totiž snažit. A otevíráme tak dveře konkurenci.

Přečíst celý článek
Jak správně snižovat cenu
Novinky

Jak správně snižovat cenu

Každý z nás má strach, že když vyslovíme cenu naší nabídky, zákazník se zarazí a odpoví, že to je moc drahé.

Přečíst celý článek
Jak správně uvádět cenový odhad
Novinky

Jak správně uvádět cenový odhad

Někdy se stává, že zákazník nechce odpovídat na naše doplňující otázky. A požaduje po nás odhad ceny, aniž bychom přesně věděli, co po nás vlastně bude chtít – „Potřebuju tiskárny do firmy. Kolik to bude stát?“

Přečíst celý článek
Co způsobuje „holá“ cena
Novinky

Co způsobuje „holá“ cena

Víte, jak vaši pracovníci odpovídají na otázku „Kolik to stojí?“? Pokud zákazníkovi odpoví „Cena je 24 500 korun.“, často uslyší pouhé „Děkuji, já se když tak ozvu.“ a následně zákazníka vidí nakupovat u levnější konkurence.

Přečíst celý článek
Jak získat nové zákazníky za 20 haléřů
Novinky

Jak získat nové zákazníky za 20 haléřů

Pokud hledají zákazníci vaše produkty na internetu, následující tip vám je pomůže přivést na vaše stránky třeba jen za 20 haléřů. Nebo méně.

Přečíst celý článek
Jak bojovat s levnější konkurencí
Novinky

Jak bojovat s levnější konkurencí

Pokud předkládáte před zákazníka písemnou nabídku a očekáváte, že ji bude srovnávat s ostatními, tento tip vám pomůže získat jeho objednávku i v případě, že mu konkurence nabídne lepší cenu.

Přečíst celý článek