Novinky

Čeho se vaši zákazníci bojí?

Každý zákazník má při nákupu strach. Strach z toho, že výrobek nebude fungovat. Strach z toho, že objednaná služba neproběhne tak, jak bylo domluveno. Strach z toho, že realita bude zcela odlišná od slibů prodejců. Anebo strach z toho, že se na konci objeví nějaká opomenutná položka k doplacení.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 7. 3. 2014
  • 0 min
Čeho se vaši zákazníci bojí?

Pokud tyto obavy zákazníků odhalíme, můžeme je použít při prodeji a rovnou říci:

„Já vím, můžete mít obavy z toho a toho. Abychom vás ale ujistili, že taková situace nenastane, provádíme hned tři opatření, která zaručují, že k tomu nemůže dojít: první opatření je takového, druhé takového a třetí takovéto“.

Tím, že obavy zákazníka vyslovíte sám od sebe, ukazujete, že nic neskrýváte. Že stojíte na jeho straně. A že při nákupu u vaší firmy - na rozdíl od konkurence - nemusí mít žádný strach.

Kterých zákazníků se tento týden budete ptát na jejich nákupní obavy?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2