Čeho se vaši zákazníci bojí?
Každý zákazník má při nákupu strach. Strach z toho, že výrobek nebude fungovat. Strach z toho, že objednaná služba neproběhne tak, jak bylo domluveno. Strach z toho, že realita bude zcela odlišná od slibů prodejců. Anebo strach z toho, že se na konci objeví nějaká opomenutná položka k doplacení.
Pokud tyto obavy zákazníků odhalíme, můžeme je použít při prodeji a rovnou říci:
„Já vím, můžete mít obavy z toho a toho. Abychom vás ale ujistili, že taková situace nenastane, provádíme hned tři opatření, která zaručují, že k tomu nemůže dojít: první opatření je takového, druhé takového a třetí takovéto“.
Tím, že obavy zákazníka vyslovíte sám od sebe, ukazujete, že nic neskrýváte. Že stojíte na jeho straně. A že při nákupu u vaší firmy - na rozdíl od konkurence - nemusí mít žádný strach.
Kterých zákazníků se tento týden budete ptát na jejich nákupní obavy?
Autor: Pavel Řehulka