Novinky

O kolik přijdete ztrátou jediného zákazníka

Firmy si většinou myslí, že ztrátou jednoho zákazníka přijdou o pár desítek nebo stovek korun. Mimořádně o tisícikorunové částky. Pracovníci, kteří odpovídají, totiž často vnímají jen částku, kterou zákazník utratil při posledním nákupu.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 21. 2. 2014
  • 0 min
O kolik přijdete ztrátou jediného zákazníka

Právě zde se ale skrývá nebezpečí. Počítejte se mnou. Vydělte vaše roční tržby počtem zákazníků, kteří u vás každý rok nakoupí. Výsledné číslo je průměrná roční útrata jednoho jediného zákazníka. Toto číslo vynásobte počtem roků, po které u vás spokojený zákazník nakupuje. A výsledné číslo je částka, o kterou vaše firma přijde, pokud od vás tento jeden průměrný zákazník odejde.

Znají tato čísla vaši pracovníci? A vědí, že zákazník, který odejde naštvaně kvůli nespokojenosti s nákupem za 17,50 Kč si ve skutečnosti s sebou odnáší mnohem vyšší částku?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2