Novinky

Za co můžete zákazníka pochválit?

Vzpomínáte, kdy jste naposledy dostali písemné poděkování za nákup od některého z vašich dodavatelů?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 28. 2. 2014
  • 1 min
Za co můžete zákazníka pochválit?

Pokud jste na tom stejně, jako já, na žádné takové poděkování si nevzpomenete. Nikdy totiž nepřišlo. A pokud ano, moc dobře si jej naopak pamatujete. Je to totiž něco zcela mimořádného.

Každý psycholog potvrdí, že lidé opakují to, za co získávají pochvalu, ocenění, uznání, nebo poděkování. A nemusí to být jen dárky nebo peníze.

Pošlete-li jedno takové poděkování některému z vašich zákazníků každý pracovní den, za rok to udělá nějakých 250 dopisů. A pokud se k vám připojí i ostatní ve firmě, tři minuty investované do nadepsání dopisu a nalepení známky se mohou proměnit v několik tisíc překvapených a příjemně potěšených zákazníků ročně.

Ano, většina lidí odtuší, že tím sledujete své vlastní zájmy. Přesto se ale neubrání pocitu, že je vaše gesto potěšilo.

A protože budete jediní, kdo si na ně vzpomene, aniž byste od nich chtěli další peníze, ona vzdálenost mezi zákazníkem a vaší firmou bude opět o něco menší než ta, kterou musí překonat u vašich konkurentů.

Kterým zákazníkům poděkujete v následujících sedmi dnech?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2