Novinky

O čem vypovídají odhalené chyby?

V minulém díle jsme si řekli, jak můžete ve své firmě prověřit přístup k zákazníkům. O čem ale odhalené nedostatky vypovídají?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 25. 9. 2015
  • 0 min

Přestože se na první pohled zdá, že „tajný zákazník“ hodnotí výkon pracovníků, ve skutečnosti hodnotí výkon vedení firmy.

Jakmile se totiž zákazník dostane do kontaktu s vaší firmou, o jeho spokojenosti rozhodují systémy a procedury, o kterých rozhodlo ve vedení firmy.

Negativní hodnocení může být sice způsobeno selháním jednotlivce, v mnoha případech je ale příčinou špatně nastavený systém práce:

- příliš zákazníků na jednoho pracovníka;

- málo času na každého zákazníka;

- nedostatečné vybavení/zázemí;

- pomalá administrativa;

- nesmyslný reporting, a podobně.

Pokud tedy zkušební nákup odhalil v práci vašich pracovníků nedostatky, nemá smysl okamžitě penalizovat jednotlivce.

Účelem tajných nákupů je spíše najít nedostatky v celém systému. A poukázat na oblasti, ve kterých se můžete zlepšovat.

Jak v následujících sedmi dnech změníte systém práce tak, aby k nalezeným prohřeškům nedocházelo?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2