Novinky

Test skeptické manželky

Jsou texty používané ve vašich nabídkách a (reklamních) sděleních jasné, srozumitelné a věrohodné? Dokáží si získat a udržet pozornost zákazníka? Víte, jak to můžete snadno a rychle zjistit?

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 23. 10. 2015
  • 0 min

Představte si následující situaci:

Zkopíruji texty z vašich nabídek a reklamy.

Odstraním z nich zmínku o vaší firmě.

Přečtu jej vaší manželce (manželovi).

Bude jim rozumět? Bude jim věřit? Přesvědčí ji?

Já „test skeptické manželky“ používám velmi rád tam, kde vidím nabídky plné nepodložených slibů, superlativů a prázdných frází.

Pomyslná „skeptická manželka“ se totiž jako zástupce zákazníků nenechá opít rohlíkem.

Rentgenovým zrakem odhalí argumenty, které nejsou důvěryhodné.

Svými dotazy nás přesně upozorní na místa, kterým nebudou lidé rozumět.

A když se začne znuděně dívat kolem, víme, že jsme ztratili čtenářovu pozornost.

„Test skeptické manželky“ je účinný, protože vnáší do našich nabídek realitu. A nepřímo nás tak nutí, abychom ve svých slibech ubrali, přidali vysvětlení a dodali důkazy.

Jak v následujících sedmi dnech prověříte vaše nabídky a texty „testem skeptické manželky“?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2